Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@23:16:23 GMT

نشت نفت در شهرری به محصولات کشاورزی آسیب رسانده است

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۱۵۲۵۰

نشت نفت در شهرری به محصولات کشاورزی آسیب رسانده است

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: اخیرا میزان نشت نفت در باقرشهر شهرری بیشترشده و به محصولات کشاورزی آسیب رسانده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید آرش میلانی روز شنبه در نشست خبری کمیسیون سلامت شورای شهر تهران افزود: طی 15 سال گذشته نشت نفت در محدوده مذکور وجود داشته اما اخیرا میزان نشت نفت افزایش یافته و به محصولات کشاورزی آسیب رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: از طریق کمیته سلامت در حال پیگیری این موضوع هستیم اما نباید جامعه را دچار وحشت کنیم.
میلانی با اشاره به وضعیت پسماند شهر تهران و اخباری مبنی بر وجود اعضای بدن در پسماندهای بیمارستانی نیز گفت: باید این موضوع به طور دقیق بررسی و گزارشات دقیق از ادارات مربوطه اخذ شود.
وی در بخش دیگر سخنان خود درباره وجود دستگاه شنود در درختان به ویژه در خیابان ولیعصر گفت: این موضوع بسیار خنده‌داری است که در فضای مجازی منتشر شده است و صحت ندارد.
میلانی به موضوع دستگاه زباله سوز نیز اشاره کرد و گفت: در دوره نجفی تمهیداتی برای این موضوع پیش بینی شد و حتی جلساتی با سرمایه گذاران خارجی برگزار شد اما در شرایط فعلی و با توجه به وضعیت اقتصادی این موضوع تغییر کرده و ما باید متکی به منابع داخلی باشیم که اخیرا در دولت نیز تصمیمی را بر جبران ضرر افزایش ارز گرفته شده است که امیدواریم شهرداری تهران بتواند از این فرصت استفاده کند.
عضو کمیسیون سلامت شورای شهر تهران افزود: در بحث زباله سوز باید به موضوع اقتصاد توجه ویژه‌ای شود که البته این موضوع در کنار محیط زیست مورد توجه قرار می‌گیرد و باید استانداردهای آن نیز رعایت شود که به همین منظور شورا و شهرداری و اداره کل محیط زیست استان تهران جلسات متعددی را در این بخش برگزار کرده‌اند.
میلانی در خصوص وضعیت درخت‌های چنار در تهران و خیابان ولیعصر گفت: با توجه به تغییر شرایط زیستی و اقلیمی ما نیز باید در این زمینه اقدامات موثری را انجام دهیم و در این بخش نیز تصمیمات خوبی با تشکیل کارگروهی اتخاذ شده است.
آرش میلانی، نورپردازی بر روی درختان مضر است و به مسئولان سازمان فضای سبز و پارک ها گفته ایم که از این کار اجتناب کنند.
وی ادامه داد: نورپردازی از کف خیابان به درختان البته جای بحث دارد و محل اختلاف است که برای درختان مضر است یا خیر.
عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران همچنین در خصوص جمع آوری زباله‌های خشک و تر بیان کرد: در این زمینه برخی از شهرداری‌های مناطق به صورت ابتکاری طرح‌هایی را به صورت اپلیکیشن انجام دادند که ما منتظر انجام این طرح‌ها به صورت پایلوت و در نهایت به صورت کلی در شهر تهران هستیم اما باید به این نکته اشاره شود که روش‌های سنتی دیگر جوابگوی جمع آوری زباله‌های خشک و تر را نمی‌دهد.
تهرام/9343 / 1539

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي عضو شوراي شهر نشت نفت اسيب محصولات كشاورزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۵۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام رحمانی اظهار کرد: بیش از ۷۴ تن از محصولات زراعی، دامی و آبزیان استان قزوین توسط شبکه تعاون روستایی به خارج از کشور صادر شده است.

وی افزود: از این میزان ۵۴ تن محصولات زراعی و ۲۰ تن محصولات دامی و آبزیان است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین با بیان اینکه توسعه صادرات محصولات کشاورزی و حمایت از بهره برداران و شبکه تعاون روستایی ضروری است اظهار کرد: حضور فعال شبکه تعاون روستایی و سرمایه گذاری در این بخش حجم صادرات محصولات کشاورزی استان را افزایش خواهد داد.

کد خبر 6098288

دیگر خبرها

  • صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین
  • سازمان هواشناسی اعلام کرد:آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • خسارت سیل و تگرگ به مزارع کازرون
  • پیش‌بینی تولید پنج میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در استان
  • روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان
  • تولید ۵ میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در آذربایجان شرقی
  • امحاء کشت محصولات کشاورزی با آب‌های غیرمتعارف در شیراز
  • گفتگو با با تولیدکننده خلاق گلاب در رادیو