Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@16:01:23 GMT

شوخی های جدی تد کوهن منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۱۵۵۸۲

شوخی های جدی تد کوهن منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، تد کوهن یک مقاله ‌نویس اصیل و گیرا بود که به خاطر هوش پیگیر، جذابیت و حسی عمیق برای زندگی مشهور بود. ازنظر کوهن، نوشتن روشی از اکتشاف بود و همچنین بزرگداشت، عمق و پیچیدگی اشیاء توسط بیشتر فلاسفه و زیبایی شناسان حرفه‌ای مغفول مانده بود اما نه توسط بیشتر مردم. کوهن چه در مورد قواعد بیس بال می‌نوشت، یا رانندگی، یا انتقاد سوم کانت؛ در مورد هیچکاک، سرامیک یا لطیفه، اثبات کرد که اگر شما جهان را با توجهی سردرگم اما صادقانه مطالعه کنید، کمابیش در هرجایی می‌توانید چیزی را برای فلسفه ‌بافی در موردش بیابید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه که توسط فیلسوف دانیل هرویتز ویرایش و معرفی شده است، برخی از بهترین کارهای کوهن را برای دریافت سبکی منحصربه‌ فرد گرد هم آورده است که کوهن را به ‌عنوان یکی از محبوب‌ترین فلاسفه‌ نسل خودش تبدیل کرده است. در میان نقطه نظرات، توجه‌ها، و واکنش‌های خنده‌دار در مورد فیلم‌ها، ورزش، هنر، زبان و زندگی، در اینجا مقالات کلاسیک کوهن در مورد استعاره و مقاله‌ برنده‌ جایزه‌ پوشکارت او در مورد بیس بال، همراه با خاطرات، تخیل و حتی شعر یافت می‌شود.

این شوخی‌های جدی که پر از نوآوری‌های روح آزاد او هستند، می‌تواند در خانه و خارج از کابین ثوریو در آب‌های دریاچه‌ والدن باشد، زیرا که آن‌ها اینجا هستند و اثبات می‌کنند که هوش، حسی است و طنز خوب هم می‌تواند جایی در مکتوبات فلسفی داشته باشد.

این اثر در ۲۴۰ صفحه توسط انتشارات دانشگاه شیکاگو در سال ۲۰۱۸ منتشر شده است.

کد خبر 4391070 سارا فرجی

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین فلسفه مردم علیه احتکار معرفی کتاب عید غدیر خم فعالیت های قرآنی فلسفه رادیو گفتگو قرآن کریم قرآن ابن سینا سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام محمد قمی واقعه غدیر مسابقات قرآنی حفظ قرآن کریم غدیر خم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۵۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه شعر «رو به جهان ایستاده ام رو به تو» منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر انتشارات قلمداران جنوب ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران یادآور شد: این مجموعه شامل ۱۸۸ شعر سپید می باشد که با مقدمه سید بشیر علوی در ۲۳۳ صفحه، طراح جلد سپیده شیرکو و صفحه آرا پری ناز شیرکو منتشر شده است.

مسعود عرب زاده از ویژگی های این اثر پرداخت و گفت: صورخیال جوهر اصلی و عنصر ثابت شعرهای معصومه افکار آزاد است که به فور در این مجموعه نیروی تخیل دیده می شود و ارزش و اعتبار شعر را دو چندان می کند.

این پژوهشگر خاطرنشان کرد: از این شاعر کتاب های آفتاب بر شانه دریا، نغمه های یا کریم، رزهای سپید من، از من، منِ دیگری برون خواهدزد قبل از این چاپ شده است.

کد خبر 6093155

دیگر خبرها

  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن اول رم در فصل 25-2024 / عکس
  • مجموعه شعر «رو به جهان ایستاده ام رو به تو» منتشر شد
  • ببینید | واکنش شمسایی به شوخی با او در سریال نون خ
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد
  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • صد و پنجاه و هشتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • (ویدیو) تصاویری که حسن یزدانی ۲ روز بعد از حذف دیوید تیلور منتشر کرد