Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ قدیر امینی مصلح آبادی به عنوان سرپرست فرمانداری کمیجان منصوب شد.


امینی مصلح آبادی سابقه بخشداری ساروق و معاون فرمانداری کمیجان را دارد.


پیش از این سیامک سلیمانی فرماندار شهرستان کمیجان بود.

انتهای پیام/ج

تغییر فرماندار کمیجان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۵۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آحاد مردم در حفظ حرمت ماه مبارک رمضان کوشا باشند

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی عصر شنبه در نشست درس اخلاق مدیران استان مرکزی در استانداری این استان، افزود: روزه خواری در ملاء عام حتی در صورتی که فرد دارای عذر شرعی باشد حرام است و باید حرمت و شان این ماه نگاه داشته شود.

وی ماه رمضان را دانشگاهی بی نظیر برای رسیدن به کمال خواند و گفت: باید از فضایل این ماه نهایت بهره را برد و به درک عمیق مقام حمد و احسان خداوند نایل آمد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: قرار گرفتن در زمره ملت اسلام و لوای قرآن افتخاری بزرگ است که خدای متعال به ما هدیه داده و ماه رمضان با گنجینه غنی معنوی و لیالی قدر سرآمد این نعمتها است.

وظیفه کارگزاران نظام در جهت حفظ ارزش‌ها و آرمان‌ها سنگین است

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در ادامه سخنان خود به حفظ ارزش‌ها و آرمانی نظام تاکید کرد و گفت: کارگزاران، مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در این خصوص وظیفه‌ای به مراتب بیشتر از دیگر اقشار جامعه دارند.

وی بیان کرد: انگیزه‌های الهی و افزایش رضایتمندی عمومی باید سرلوحه کار مسئولان در هر رده و بخشی باشد و خادمان مردم در سنگر مدیریت باید از هر لحظه در راستای ماموریت های محوله بهره بگیرند.

امام جمعه اراک اظهار کرد: پست‌های مدیریتی در جامعه ایران اسلامی امانت هستند و خادمان مردم در دستگاه اجرایی باید با رعایت اصل اخلاق مداری و امانتداری در راستای توسعه پایدار جامعه گام بردارند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و افزایش میزان مسافرت ها و دید و بازدید ها اصلاح الگوی مصرف انرژی و پرهیز از اسراف باید در دستور کار آحاد جامعه قرار گیرد.

وی به مدیریت منابع آبی استان مرکزی اشاره کرد و گفت: علاوه بر اصلاح الگوی مصرف باید با توسعه آبخیزداری نسبت به حفظ آب برای مصرف در مواقع ضروری،اقدام شود.

رشد هشت درصدی از ضروریات کشور است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: رشد هشت درصدی کشور و رسیدن به توسعه پایدار با مدیریت منابع و افزایش بهره‌وری امکان‌پذیر است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: حل مشکلات اقتصادی با مدیریت منابع، صرفه جویی، تولید و صادرات محقق می‌شود که این مهم باید در دستور کار ویژه قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احتمال سر ریز شدن سد‌های استان کهگیلویه و بویراحمد
  • هیئت ایرانی در نشست شورای حقوق بشر در ژنو حضور می یابد
  • «خانقاه ویرانی» تجلی‌گاه عرفان کبروی در سده هشتم هجری قمری
  • حمله شغال به شهروندان نوش‌آبادی و مصدومیت ۱۰ نفر 
  • «مصلح» سرپرست نیرومحرکه شد
  • حمله شغال به ۱۰ شهروند نوش‌آبادی
  • ایرانی‌ها کارت اعتباری بین‌المللی می‌گیرند
  • آیت‌الله دری نجف‌آبادی: افزایش بهره‌وری در کشور باید در دستور کار قرار گیرد
  • آحاد مردم در حفظ حرمت ماه مبارک رمضان کوشا باشند
  • تعداد مصدومان حادثه اتوبوس در پاکدشت به ۳۰ نفر رسید