Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@05:25:51 GMT

رییس جدید شورای شهر فراقومی و فراجناحی عمل کند

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۱۵۸۲۷

رییس جدید شورای شهر فراقومی و فراجناحی عمل کند

اهواز - ایرنا - نایب رییس شورای شهر اهواز با اشاره به اینکه عملکردها نباید به سمت مسایل قومی و سیاسی پیش برود گفت: انتظار می رود که ریاست جدید شورا فراقومی و فراجناحی عمل کند.

به گزارش ایرنا مهران باباپور روز شنبه در جلسه تعیین هیات رییسه جدید شورای شهر اهواز افزود: رای اکثریت اعضای این شورا در این رای گیری نشان دهنده وحدت میان اعضای شورای اسلامی شهر اهواز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: رای هر 13 عضو شورا امانتی بر دوش ریاست شورا است که باید به خوبی از آن محافظت کند.
وی افزود: اگرچه چند عضو شورای شهر ایراداتی در انتخاب ریاست شورا داشتند اما در جهت حفظ وحدت و همبستگی در شورای شهر، در نشست رای گیری شرکت کردند.

** مدیران شهری ترسی از تخریب ها نداشته باشند
رییس جدید شورای اسلامی شهر اهواز نیز با اشاره به اینکه مدیران شهرداری بدون دغدغه تخریب و انتقادات کار خود را انجام دهند گفت: قانون سرلوحه عمل همه است و هرجا به مشکل برخوردیم باید مطابق آن عمل کنیم.
عبدالزهرا سنواتی با اشاره به اینکه شهرداری سازمانی است که بیشترین ارتباط را با مردم دارد ادامه داد: اگر قرار بر ارزیابی مدیران شهرداری باشد به طور قطع مدیرانی که بیشترین خدمت را به شهروندان ارایه کرده اند امتیاز بیشتری کسب می کنند.
وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات شهرداری عمکلرد سنتی است افزود: بیشتر مدیران شهرداری توانمند هستند اما به دلیل سیستم سنتی حاکم بر شهرداری شاهد بروز خطا در عملکرد کارکنان و مدیران شهرداری هستیم.
سنواتی در ادامه گفت:باتوجه به مشکلات اقتصادی، مردم بیش از پیش به برنامه های مفرح نیاز دارند که این امر در اولویت برنامه های شهرداری و شورا قرار دارد.
وی با تاکید بر اینکه منافع مردم را بر منافع برخی ارجح بدانیم افزود: از سویی دیگر به دنبال تقویت بخش خصوصی و ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاری هستیم.

** برخی هجمه ها ضد اعضای شورا ناحق است
یک عضو دیگر شورای اسلامی شهر اهواز نیز با اشاره به اینکه در عملکرد هر مدیری نقاط قوت و ضعف بسیاری وجود دارد گفت: در این مدت شاهد برخی اتهامات غیر منصفانه ناحق ضد اعضای شورای اسلامی شهر اهواز بودیم.
حسین حیدری با طبیعی دانستن برخی اختلاف نظرها میان اعضای شورا افزود: 13 رای عضو شورای شهر در انتخاب رییس جدید شورا یک پشتوانه قوی برای وی محسوب می شود.
بنابراین گزارش، در انتخابات هیات رییسه جدید شورای شهر اهواز برای هر کدام از سمت ها تنها یک نامزد وجود داشت که عبدالزهرا سنواتی به عنوان رییس، مهران باباپور نایب رییس، محمد هادی قنوات منشی اول، محمدرضا ایزدی منشی دوم و اسکندر لطفعلی زاده خزانه دار ، برای یک سال انتخاب شدند.
پیش از این محمدجعفر فلسفی با 13 رای موافق به مدت یکسال ریاست شورای اسلامی شهر اهواز را برعهده داشت.
9887/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شوراي اسلامي شهر اهواز شهرداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۵۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «امین انصاری» به سمت دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست جمهوری منصوب شد.

شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست جمهوری توسط حجت الاسلام رئیسی با هدف حفظ انسجام، وحدت ملی و هماهنگی تقویت بین اقوام، مذاهب اسلامی و ادیان توحیدی و ارتقا همکاری و تعاملات نهادهای ذیربط تشکیل شده است و امین انصاری با موافقت رئیس جمهور به عنوان دبیر این شورا انتخاب شد.

این شورا داری ۹ عضو اصلی می‌باشد که اعضا به پیشنهاد ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی و دبیر شورا و با تأیید رئیس جمهور انتخاب می‌گردند و ذیل این شورا چند کمیته تشکیل می‌شود.

ریاست این شورا بر عهده رئیس جمهور می‌باشد و گزارش کار شورا به شخص رئیس جمهور منتقل می‌شوند.

کد خبر 6081849 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورا را مقابل کارکنان شهرداری قرار داد
  • نماینده فلسطین در شورای امنیت: هیچ دولتی نباید مصون از مجازات باشد/ نماینده تل‌آویو تهدید کرد
  • «امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد
  • ادارات مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورای پیش رود
  • ادارات، مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • ارگان‌ها و ادارات، مانع اجرای رأی کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر یزد نشوند
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی