Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@12:44:55 GMT

تصاف در محور هلیلان ایلام یک کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۱۵۸۳۰

تصاف در محور هلیلان ایلام یک کشته برجای گذاشت

سرهنگ رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در پی وقوع یک فقره تصادف واقع در محور هلیلان بر اثر واژگونی سواری پژو ۴۰۵، به دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت ، متاسفانه یک نفر کشته شد.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه حدود ۴۵ درصد از تصادفات ماه های گذشته مربوط به سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ وسایل نقلیه در محورهای برون شهری بوده است، رانندگان عزیز در طول محورها جهت پیشگیری از وقوع چنین تصادفاتی با رعایت سرعت مطئنه و پرهیز از سبقت های غیرمجاز که موجب بروز تصادفات دلخراش می شوند رانندگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی زاده افزود: امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش ۱۴ درصدی ترددهای جاده ای در سطح استان بوده ایم.

کد خبر 4391087

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه ایلام سانحه تصادف مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شیراز شهرکرد عید سعید قربان استانداری سمنان احتکار سانحه تصادف عید غدیر خم خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۵۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف به چپ کامیون چهار نفر کشته برجای گذاشت

سرهنگ "ابوالفضل کهزادی" شامگاه پنجشنبه اظهار کرد: در پی اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی وقوع یک فقره تصادف بین یک دستگاه کامیون بنز و یک دستگاه سواری پژو در محور دره شهر در منطقه زرانگوش، بلافاصله کارشناسان پلیس راه و عوامل امدادی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده کامیون به علت انحراف به چپ با خودروی سواری پژو برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه به علت شدت برخورد خودرو ها، هر ۲ خودرو دچار آتش سوزی شدند، ادامه داد: متاسفانه چهار نفر سرنشین سواری پژو به علت شدت جراحات در دم فوت کرده اند.

سرهنگ کهزادی خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راه علت تامه تصادف تجاوز به چپ کامیون اعلام شده است.

 دره شهر در فاصله ۱۲۵ کیلومتری ایلام قرار دارد.

منبع: ایرنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ما مجرم زاده می‌شویم
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • انحراف به چپ کامیون چهار نفر کشته برجای گذاشت
  • خستگی و سرعت غیر مجاز دو عامل تصادفات پایتخت