Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از راشاتودی، ارتش آمریکا مانع از تکمیل خط ریلی کره شمالی و کره جنوبی شده است. مقامات نظامی آمریکا علت متوقف شدن یک طرح ریلی پیشنهادی شدند که باعث اتصال دو کره به یکدیگر می شد. این اقدام به معنای اختلافات فزاینده بین واشنگتن و کره جنوبی در ارتباط با کره شمالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دولت های کره شمالی و کره جنوبی قرار بود طرح های اولیه را در ارتباط با این خط ریلی هفته گذشته آغاز کنند اما درخواست های آنها برای اعزام یک قطار از سئول در راستای مرز کره شمالی از سوی فرماندهی نیروهای آمریکایی رد شد. 

این تصمیم نتیجه جدیدترین رویکرد افراط گرایانه واشنگتن در ارتباط با پیونگ یانگ است. آمریکا خواستار خلع سلاح هسته ای کامل کره شمالی به عنوان پیش شرطی برای هر گونه همکاری اقتصادی با کره شمالی شده است و این در حالی است که سئول رویکردی تعدیل شده را در پیش گرفته است و از تعامل سازنده با همسایه شمالی خود حمایت می کند. مون جائه این رئیس جمهور کره جنوبی ابراز امیدوار کرد این خط ریلی تا پایان سال تکمیل شود. مون سرمایه سیاسی قابل توجهی را به بهبود روابط بین دو کره اختصاص داده است و از تمایل خود برای سرمایه گذاری گسترده در کره شمالی با برداشته شدن تحریم ها خبر داد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ارتش آمريکا کره شمالي آمريکا واشنگتن مون جائه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۵۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور به موقع پلیس، مانع از خودسوزی یکی از شهروندان شد

‌به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامی رشت گفت: در پی تماس شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام اقدام به خودسوزی خانمی حدوداً ۵۰ ساله در بلوار امام خمینی (ره)، بلافاصله، نزدیک‌ترین گشت انتظامی، جهت بررسی موضوع در محل حاضر شد و با همراهی و همکاری مردم، مانع از خودسوزی وی شده و دو بطری حاوی بنزین و الکل در اختیار را از وی دور کردند.

فرمانده انتظامی رشت افزود: برابر بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این خانم، در گذشته نیز، به دلیل مشکلات شخصی، چندین مورد اقدام به خودسوزی نافرجام نموده است. وی، به منظور بررسی زوایای بیشتر برای، به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6100845

دیگر خبرها

  • اعتبار ۷ هزار میلیاردی برای تکمیل پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • حضور به موقع پلیس، مانع از خودسوزی یکی از شهروندان شد
  • هشدار نارنجی هواشناسی درباره سیلاب در ۱۰ استان
  • کشف جدید زبان‌شناسان: ۴ سفر حماسی از سرزمین‌های یخی که به پیدایش اولین آمریکایی ها منجر شد
  • شناسایی۱۶هزار میلیارد تومان ملک برای مولد‌سازی در هرمزگان
  • آمریکا برای توافق ایران باید ماهی چاق خاورمیانه را به ما بدهد!
  • ترمیم آسفالت و بهسازی کمربندی های شمالی و جنوبی اراک
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • تمرین دفع حملات خارجی در رزمایش مشترک آمریکا و فیلیپین
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته