Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@15:54:43 GMT

سند مالکیت تفکیکی شهرک صنعتی کاسپین ۲ اخذ شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۱۶۰۱۵

سند مالکیت تفکیکی شهرک صنعتی کاسپین ۲ اخذ شد

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: در راستای حمایت از سرمایه گذاران اسناد تفکیکی شهرک صنعتی کاسپین ۲ « آبیک» بعد از ۱۲ سال صادر آماده تحویل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا خانپور در حاشیه واگذاری اسناد تفکیکی به چند واحد بهره بردار در شهرک صنعتی کاسپین ۲ «آبیک» توسط استاندار قزوین در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار داشت: با توجه به اینکه واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی جهت انجام معاملات رسمی و جذب سرمایه گذار، شرکاء اقتصادی و تسهیلات ارزی نیاز مبرم به سند تفکیکی مالیکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با تشکیل پرونده‌های متعدد حقوقی در خصوص مالکیت این شهرک و با همکاری فرمانداری، اداره کل ثبت اسناد و املاک و دستگاه قضایی، مشکل سند مالکیت تفکیکی این شهرک بعد از ۱۲ سال برطرف شده است. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ابراز کرد: ۲۱۷ فقره سند مالکیت تک برگی برای واحدهای تولیدی، خدماتی، کارگاهی، تجاری و زیرساخت‌ها در این شهرک به مساحت ۸۹ هکتار آماده و واحدهای تولیدی که موفق به اخذ پروانه بهره برداری می شوند می توانند با مراجعه به دفتر شرکت نسبت به دریافت سند تک برگی اقدام کنند. 

خانپور ارائه سند تک برگی به واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را از برنامه‌های اصلی این شرکت عنوان کرد.

وی گفت: این شرکت با تمام ظرفیت‌های خود بدنبال مستند سازی و رفع موانع دریافت سندهای تفکیکی و تک برگی شهرک‌ها و نواحی صنعتی است تا با واگذاری آن به خود واحدهای تولیدی نسبت به تامین بخشی از نیازهای فعالان اقتصادی اقدام شود. 

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان تصریح کرد: تاکنون ۱۴۷ قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک صنعتی کاسپین ۲ منعقد شده که از این تعداد ۲۵ واحد تولیدی با اشتغال ۵۱۵ نفر پروانه بهره برداری اخذ نمودند.

خانپور در پایان اذعان کرد: تاکنون برای بیش از یک هزار و ۴۲۵ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سند تفکیکی صادر شده است.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۶۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    یازدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به رياست جواد کرمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

در این جلسه مشکلات ۸ واحد تولیدی مرتبط با راه و شهرسازی، منابع طبیعی و بانک‌های عامل مورد بررسی قرار گرفت.

 برای حل مشکلات این واحدها    مصوباتی به تصویب اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • صدور سند مالکیت شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود