Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: حوزه دارویی از استثنا‌های تحریم‌ها آمریکا است، ولی این هم مثل باقی حرف هایشان شعار است.

وزیر امور خارجه کشورمان در مراسم امضا تفاهم نامه همکاری بین وزارتخانه‌های بهداشت و خارجه گفت: حوزه سلامت یکی از حوزه‌های پرافتخار کشور است که نقش مهم و برجسته‌ای در دیپلماسی کشور دارد.

وی افزود: امیدواریم خدمات بهتری به همکاران در وزارت بهداشت تقدیم کنیم، البته پیشرفت‌های ایران در زمینه علم بسیار قابل توجه بوده و معرف فعالیت‌های خوب کشورمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این دیپلمات کشورمان با بیان اینکه با تلاش وزارت بهداشت جایگاه خوبی در زمینه علمی در دنیا پیدا کرده ایم، خاطرنشان کرد: یکی از حوزه‌های مهم دیپلماسی، دیپلماسی علمی است. مشکل ما در خصوص همکاری بین المللی و ارتقای سطح علمی مقداری کاستی داریم که تلاش می‌کنیم بهبود یابد و قوی‌تر شویم، همچنین در حوزه گردشگری سلامت می‌توانیم در دیپلماسی منطقه‌ای و اقتصاد مقاومت نقش مهمی دارد.

وزیر امورخارجه ادامه داد: حوزه گردشگری سلامت ارزآوری و نام آوری دارد. در شرایط تحریم وزارت امور خارجه وظیفه خود می‌داند که در بحث تامین دارو تلاش کند چرا که حوزه‌ای است که مورد تحریم ظالمانه آمریکا قرار گرفته است.

ظریف بابیان اینکه حوزه دارویی از استثنا‌های تحریم‌ها آمریکا است، ولی این هم مثل باقی حرف هایشان شعار است، گفت: تلاش می‌کنیم تا در زمینه دارو به مشکلی روبرو نشویم و دسترسی مردم به خدمات پزشکی و علمی تسهیل شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ظریف محمدجواد ظریف تحریم دارو آمریکا وزیر خارجه ایران وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۶۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است

«انگاته روبارد» وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی که برای شرکت در دومین همایش ایران و آفریقا و نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر کرده است، با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

 امیرعبداللهیان در این دیدار توسعه و ارتقای همه جانبه مناسبات با قاره آفریقا را از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دانست.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه مناسبات دوجانبه با جمهوری آفریقای مرکزی در زمینه‌های مورد نیاز این کشور به ویژه در حوزه‌های کشاورزی، علمی و فناوری و آموزشی آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

«انگاته روبارد»، وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی نیز با اشاره به اهمیت پذیرش دعوت جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در دومین همایش ایران و آفریقا و اکسپو تهران و ابراز قدردانی از حسن میزبانی از ایشان و هیات همراه، پیشرفت‌ها و دستاورد‌های کشورمان در زمینه‌های علمی، فناوری و صنعتی را ستود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • محقق حوزه سلامت در خوی با بیش از ۶۰ مقاله بین‌المللی مجری طرح شهر سالم 
  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • کاخ سفید: بلینکن برای برقراری آتش‌بس ۶ هفته‌ای در غزه تلاش می‌کند
  • امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به عربستان | گفت و گوی مهم برای آتش بس در غزه
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی