Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@17:41:39 GMT

اعزام تیم دانشجویان به روسیه میسر نبود

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۱۶۲۵۳

اعزام تیم دانشجویان به روسیه میسر نبود

مدیر تیم بوکس دانشگاه پیام نور گفت: برای اعزام نیم بوکس به روسیه با مشکلاتی مواجه بودیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در حالی که مدتی قبل فدراسیون بوکس با همکاری دانشگاه پیام نور، رقابت‌های انتخابی تیم ملی دانشجویان را برگزار کرده و نمایندگان ایران برای اعزام به رقابت‌های جهانی روسیه انتخاب شده بودند، اعزام ملی‌پوشان دانشجو به این رقابت‌ها لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه تورج عنصری مدیر تیم بوکس دانشگاه پیام نور، در مورد علت لغو این اعزام به خبرنگار آنا، گفت: پیش از شروع رقابت‌های انتخابی، تنها ورزشکاران چهار وزن برای حضور در این مسابقه‌ها ثبت‌نام کرده بودند اما در کمال تعجب در پایان رقابت‌ها در 10 وزن نفرات برگزیده مشخص شدند. چنین اتفاقی دارای پیامی واضح است و این زیبنده ورزش بوکس نیست.

عنصری افزود: نبود دوربین فیلمبرداری در این رقابت‌ها واقعا عجیب بود. وقتی یک مسابقه نیاز به بازبینی دارد، چگونه بدون فیلمبرداری، می‌توان نظر قطعی داد؟

مدیر تیم بوکس دانشگاه پیام نور تأکید کرد: متأسفانه بودجه لازم برای اعزام تیم دانشجویان به روسیه وجود نداشت. دانشگاه پیام نور از ورزش‌های رزمی نظیر بوکس، کیک‌بوکسینگ و موی‌تای حمایت مالی نمی‌کند. نیاز به آن داریم که فرصت‌سوزی در ورزش‌های دانشجویان بعد از این صورت نگیرد. ما ظرفیت لازم برای پیشرفت را داریم ولی برای آنکه موفقیت‌ها کسب شود، باید شاهد حمایت مالی باشیم.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۶۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک و ستاش مفتی اعظم روسیه به رهبر ایران

به گزارش «تابناک» به قنل از ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره امور دینی مسلمانان روسیه، مفتی شیخ راویل عین‌الدین به مناسبت زادروز حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، پیامی را به معظم له ارسال کرد.

مفتی اعظم روسیه در این پیام خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشت:‌ تمام فعالیت ها و تلاش های شما برای اتحاد امت جهانی معطوف به تحقق فرامین خالق متعال است.

در این پیام آمده است:‌ برادر عزیز،‌ آیت الله العظمی سید علی خامنه ای؛ از جانب اداره دینی مسلمانان روسیه، شورای مفتیان، امت ۲۵ میلیون نفری روسیه و نیز از جانب خود هشتاد و پنجمین زادروز شما را تبریک گفته و از خداوند متعال برای شما سعادت و الطاف الهی مسألت دارم.

شیخ راویل عین الدین خطاب به آیت‌الله خامنه‌ای نوشت: شما یک شخصیت مسلمان مورد احترام و سرشناس و رهبر معنوی مردم ایران می باشید؛ مردمی که وارث تاریخی پربار و نماینده بخش مهم و تاثیرگذاری در جهان اسلام هستند.

در انتهای این پیام آمده است:‌ باشد که خداوند متعال تلاش های شایسته و خداپسندانه شما را در راستای دین مبارک اسلام و منافع مسلمانان بپذیرد و جهانی عادلانه را برای ملت ها برقرار سازد.

دیگر خبرها

  • دانشگاه برای ارتقای عقلانیت در حکمرانی استان مؤثر باشد
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان
  • ناتو هیچ برنامه‌ای برای اعزام نیروی نظامی به اوکراین ندارد
  • اعلام طرح آمریکا برای اعزام مشاوران نظامی به اوکراین
  • قشلاقی و فتحی در آستانه کسب نشان طلای بوکس بین المللی بیشکک
  • اعزام تیم ملی پاراتیراندازی به جام جهانی در کره جنوبی
  • اعلام مبلغ وام‌های شهریه نیمسال دوم دانشگاه پیام نور/ ثبت‌نام آغاز شد
  • مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور اعلام شد
  • پیام تبریک و ستاش مفتی اعظم روسیه به رهبر ایران