Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پایتخت گفت: از ابتدای سال تاکنون، بیش از 12 پرونده بزرگ اقتصادی که هر کدام از آنها می‌توانست چالشی بزرگ برای نظام محسوب شود از سوی کارآگاهان مجرب و زبده پلیس پایتخت کشف شده است.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سید علی‌رضا ادیانی در چهارمین شورای فرماندهان انتظامی تهران بزرگ، اظهارداشت: از مجاهدت و تلاش همکارانم در نیروی انتظامی بالاخص تهران بزرگ و شخص سردار رحیمی در ایجاد و تامین امنیت و نیز ماموریت های محوله تقدیر و تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی خطاب به فرماندهان و روسای پلیس تهران بزرگ، گفت: کارکنان همه رفتار، حرکات و سکنات شما را زیر نظر دارند، بنابراین رعایت و حفظ حرمت، منزلت و کرامت کارکنان امری ضروری است همچنین رفتار خوب از سوی فرماندهان موجب می شود تا کارکنان عاشقانه و خالصانه خدمت کنند.

در ادامه این نشست، سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه در اجرای طرح های مختلف به دنبال اثر بخشی و ارتقاء سطح احساس امنیت در جامعه هستیم، بیان کرد: در طول یکسال گذشته تلاش کرده ایم در حوزه های مختلف نظیر راهنمایی و رانندگی، مبارزه با مواد مخدر، آگاهی و ... تحولی ایجاد کرده و از حداکثر توان و ظرفیت تجهیزات و نفرات خود در راستای  نیل به امنیت پایدار استفاده کنیم در حقیقت در ماموریت های خود به دنبال ایجاد فضا و جوی مثبت در جامعه هستیم.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اقدامات پلیس آگاهی این فرماندهی، گفت: از ابتدای سال تاکنون، بیش از 12 پرونده بزرگ اقتصادی که هر کدام از آنها می توانست چالشی بزرگ برای نظام محسوب شود از سوی کارآگاهان مجرب و زبده پلیس پایتخت کشف شده است.

این مقام ارشد انتظامی به اجرای طرح های رعد در تهران بزرگ اشاره و خاطرنشان کرد: اجرای این طرح ها، نقطه عطفی در کار کلانتری های تهران به شمار می آید همچنین از کلیه امکانات، تجهیزات و توان کلانتری ها در این رابطه استفاده می شود.

وی افزود: با اجرای طرح رعد، رقابتی در بین کلانتری ها ایجاد شده به گونه ای که هر کلانتری به دنبال ارتقاء کمیت و کیفیت عملکرد خود می باشد که بحمدالله رضایت شهروندان را در محلات مختلف تهران را به همراه داشته است.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد:  محصول همه تلاش های همکاران من در پلیس پایتخت، رضایت از عملکرد و نیز اعتماد مردم به پلیس را به همراه داشته که نتایج آخرین نظرسنجی یکی از معتبرترین مراکز نظر سنجی کشور موید این امر است.

سردار رحیمی با بیان اینکه در راستای ارتقاء آموزش و اهتمام به مسایل اخلاقی و اعتقادی کارکنان گام های بلندی برداشته ایم، خاطرنشان کرد: همواره بر این امر تاکید داشته ام که برای سلامت و صیانت سازمان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد زیرا معتقد هستیم نیروی انسانی بالاترین سرمایه هر سازمانی به شمار می آید.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پرونده بزرگ اقتصادی رئیس پلیس تهران فساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۶۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشد مجازات برای سارقان سابقه دار/ به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی شود

سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: با توجه به آمار، داده‌ها و تماس‌های تلفنی از طرف مردم که با پلیس صورت گرفته، وقوع مختلف جرایم نسبت به سال ۱۴۰۱  کاهش پیدا کرده است. 

او در ادامه گفت: ۱۲ درصد کاهش وقوع جرم داشتیم. همکاران ما با دقت نظر و اطلاعاتی که دارند، فاصله وقوع تا کشف را به شدت کاهش داده اند . در سال جدید هم امیدواریم با افزایش گشت‌ها موارد سرقت کاهش پیدا کند، زیرا اولویت اول ما مردم هستند.

گودرزی بیان کرد: به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی‌شود. اشد مجازات را برای افرادی که سابقه دار هستند و تکرار جرم می‌کنند در نظر گرفته ایم.

او ادامه داد: پشتوانه ما در این مسیر اعتماد و حمایت شهروندان و سرمایه ما، کارآگاهان هوشمند و خبره و با انگیزه‌ای هستد که شبانه روز در تلاش برای کشف پرونده‌های ارجاع شده به این پلیس هستند.

ولی پور گودرزی تصریح کرد: با اینکه یکی از ویژگی‌های شخصیتی افراد ضد اجتماعی عدم عبرت آموزی است ولی به عنوان رئیس پلیس آگاهی پایتخت به مجرمینی که قصد دارند با قانون شکنی و آزار شهروندان به خواسته‌های نامشروع خود دست یابند اعلام می‌کنم تا سرنوشت متهمین این پرونده و پرونده‌های مشابه گذشته را مایه عبرت قرار دهند.  

او در پایان گفت: مجرمین شک نداشته باشند تا زمانی که کارآگاهان پلیس آگاهی در تلاش برای حفظ امنیت و آرامش ساکنان پایتخت هستند خیابان‌های تهران برای عرض اندام و زیاده خواهی قانون گریزان امن نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • مرگ مرموز مسافر پایتخت
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت/ مراقب سرعت‌ و سبقت‌ غیر مجاز باشید
  • اشد مجازات برای سارقان سابقه دار/ به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی شود
  • کشف ۵ تن خشکبار قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • قتل مرد همسایه به‌خاطر پمپ ساختمان
  • دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران
  • بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟
  • ترافیک در پایتخت اما روان
  • ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت