Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام ظهر شنبه در نشست فعالان زکات استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ زکات در چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: اجرای برنامه های ترویج فرهنگ زکات در چهارمحال و بختیاری مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی عنوان کرد: زکات باید جدی گرفته شود و  پرداخت زکات برکات بسیار زیادی در زندگی انسان ها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکردبیان کرد: زکات واجب و زکات مستحب هر کدام شرایط خود را دارد که باید این مهم مورد توجه قرار گیرد.

 فرهنگ زکات در جامعه نهادینه شود

وی اظهار داشت: باید از تمام ظرفیت ها برای فرهنگ سازی زکات در جامعه استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان کرد: پرداخت زکات و نهادینه شدن پرداخت زکات در جامعه موجب رفع محرومیت ها در جامعه می شود.

وی اظهار داشت: پرداخت زکات یکی از مهمترین واجبات به شمار می رود که نقش مهمی در رفع محرومیت زدایی در جامعه اسلامی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان کرد:  کمک به فقرا و نیازمندان و توانمند کردن آنها از مهمترین برکات پرداخت زکات به شمار می رود.

کد خبر 4391112

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه شهرکرد زکات شهرکرد مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شهرکرد شیراز استانداری سمنان عید سعید قربان احتکار سانحه تصادف عید غدیر خم خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا

آقای موسوی اظهار داشت: این گروه جهادی خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم روستایی و کم برخوردار روستای فارسون بخش ارمند ارائه کردند.

بیشتر بخوانید

ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: معاینه رایگان پزشک عمومی، خدمات مامایی، خدمات دارویی و مشاوره روانشناسی و پرستاری با همکاری سپاه و بسیج جامعه پزشکی شهرستان به اهالی این روستا ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری