Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@05:47:15 GMT

جشنواره فیلم مستند آذربایجان، برگزیدگان خود را شناخت

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۱۶۸۸۸

جشنواره فیلم مستند آذربایجان، برگزیدگان خود را شناخت

نخستین جشنواره فیلم مستند آذربایجان با حضور مسئولان استانی و کشوری، فیلمسازان و علاقه‌مندان در پردیس سینمایی ستاره باران به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز،‌ اختتامیه نخستین جشنواره فیلم مستند آذربایجان با حضور مسؤولان استانی و کشوری، فیلمسازان و علاقه‌مندان در پردیس سینمایی ستاره باران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش هیئت داوران جشنواره مستند آذربایجان، متشکل از مهرداد اسکویی، رهبر قنبری، مصطفی رزاق کریمی، یدالله نوعصری و ناصر مطلب زاده آرا خود را از میان ۳۸ فیلم شرکت کننده به شرح زیر اعلام کردند:

تندیس زرین جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به کارگردان  فیلم مستند بلند کامونیست به کارگردانی مهدی حسینی
تندیس زرین جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به کارگردان  فیلم مستند کوتاه   بی سایگان به کارگردانی آقای مجتبی رضایی
تندیس زرین جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به بهترین فیلم جشنواره (ویژه تهیه کننده حقیقی)   به فیلم چمچه خاتون و تامان خالا به علی دلکاری

جایزه ویژه هیات داوران برای حفظ مشاغل سنتی و شخصیت الهام بخش و استفاده خلاقانه از موسیقی به فیلم " قفل ساز ملکان" ساخته مجید صباغ بهروز

دیپلم افتخار و جایزه نقدی  در بخش مستند حوزه مقاومت، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به فیلم "آن سوی بدر" به کارگردانی علی خیرخواه،
دیپلم افتخار و جایزه نقدی  در بخش مستند حمایت از کالای ایرانی  به فیلم "بوی تلخ چرم"  به کارگردانی علیرضا سلمانپور،
دیپلم افتخار و جایزه نقدی  در بخش چشم انداز سرزمین زیبای آذربایجان (تبریز ۲۰۱۸) به فیلم " سلطان محمد نقاش "ساخته سید وحید حسینی نامی
دیپلم افتخار و جایزه نقدی  در بخش محیط زیست اهدا میشود به فیلم "ناخدا سلیمان"  ساخته سعادتعلی سعیدپور

هیات داوران جایزه بهترین پژوهش در فیلم مستند را شایسته پژوهشگران فیلم کامونیست، احسان خواجه ای و مهدی حسینی اعلام کرد.

دیپلم افتخار و جایزه نقدی در بخش بهترین تدوین به جلال مهمان نواز تدوینگر فیلم چمچه خاتون، تعلق گرفت.
دیپلم افتخار و جایزه نقدی در بخش بهترین تصویربرداری به تصویربردار فیلم چمچه خاتون سیدحسین سیدی  پریشان اهدا شد.
هیات داوران در بخش صدا برداری و طراحی صدا  هیچ فیلمی را شایسته دریافت جایزه تشخیص نداد.

بنابر این گزارش، در بخش بهترین نویسنده گفتار متن و گوینده گفتار متن؛ هیات داوران جایزه خود را به طور مشترک  به نوید نامی نویسنده گفتار متن و بابک قادری گوینده گفتار متن فیلم سلطان محمد نقاش اهدا کردند.

همچنین در بخش بهترین آهنگسازی برای فیلم مستند، هیات داوری دیپلم افتخار و جایزه نقدی خود را به محمد ملکی اصل، آهنگساز فیلم رصد خانه مراغه، اهدا کرد.

این جشنواره از ۵تا ۸ شهریور در پردیس‌ سینمایی ستاره باران برگزار شد، که در بخش تبریز ۲۰۱۸ به خاطر نگاه ویژه به آیین های سنتی و بومی دیپلم افتخار جشنواره به احد خدادادی به خاطر فیلم گشایش تعلق گرفت.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس غدیر عید غدیر استیضاح استان همدان اردبیل غدیر خم حسن روحانی مقام معظم رهبری سوال از رییس جمهور فیلم مستند آذربایجان خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۶۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان

تاک معاون اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سیزده هزار دانش اموز در رقابتی با موضوع نوجوان سالم ثبت نام کردند که ۲۲ هزار اثر در جشنواره پذیرفته شد و در نهایت امروز ۲۵۴ برگزیده تقدیر میشوند که تابستان امسال هم برگزیدگان کشوری معین میشوند.

وی افزود: سال قبل دانش آموزان کرمان ۱۱ رتبه کشوری کسب کردند و امسال نیز در ۹ رشته مثل نقاشی فیلم موشن‌گرافی ایده پردازی هوش مصنوعی کتاب مقاله داستانک رقابت امکانپذیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند