Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ پاپ فرانسیس خواستار اعمال قوانین و کنترل های موثر در حفظ دریاها و اقیانوس ها از آلودگی و مواد پلاستیکی رها شده در آن شد.
به گزارش پایگاه اینترنتی ایتالیایی زبان "دیره"، پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان در پیامی در خصوص حفظ اقیانوس ها اعلام کرد، نمی توانیم این اجازه را بدهیم که دریاها و اقیانوس ها مملو از پلاستیک هایی شود که بر روی آب شناور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید به علت نعمت آفرینش اقیانوس ها، شکرگذار خدا باشیم. بنابراین، محافظت روزانه از این نعمت، مسئولیتی اجتناب ناپذیر است. پاپ با اشاره به همکاری ها در این زمینه، اعلام کرد، متاسفانه به علت کمبود قوانین و نبود کنترل های موثر، به ویژه در کنترل مناطق دریایی، بسیاری از تلاش ها بی نتیجه باقی می ماند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: فرانسیس پاپ بین الملل دریایی پلاستیک دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۷۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ معترضان، برکناری نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه او را خواستار شدند. با یورش نیرو‌های امنیتی به معترضان، تظاهرات به خشونت کشیده شد. خانواده‌های اسرای صهیونیست هم با برافروختن آتش در خیابان «ایالون» در تل آویو، امضای فوری توافقنامه مبادله اسیران را خواستار شدند. رسانه‌های عبری گزارش دادند صد‌ها معترض هم در برابر محل اقامت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه قیساریا، تجمع اعتراضی برپا کردند.

دیگر خبرها

  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • آخرین قوانین کشورها برای مقابله با خطرات هوش مصنوعی
  • رکورد «روزهای خطرناکِ آلودگی هوا» در ۲۵ سال اخیر در آمریکا
  • (ویدئو) این ربات سرطان ریه را تشخیص می‌دهد
  • این ربات سرطان ریه را تشخیص می دهد/ دقت بیشتر، آسیب کمتر (فیلم)
  • این ربات سرطان ریه را تشخیص می دهد/ دقت بیشتر، آسیب کمتر
  • میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند
  • راه‌های موثر برای کنترل و تاخیر پیری (فیلم)
  • کاخ سفید و سازمان ملل خواستار تحقیقات درباره گورهای دسته جمعی در غزه شدند
  • پاپ فرانسیس: جنگ غزه و اوکراین را متوقف کنید