Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@17:15:01 GMT

حمایت از استقرار تیپ ارتش در استان ایلام

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۱۷۴۵۸

حمایت از استقرار تیپ ارتش در استان ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه در دیدار فرمانده قرارگاه غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: در صورت تایید مکان مناسب برای ایجاد پادگان از سوی ارتش جمهوری اسلامی، حمایت های همه جانبه از طرف مسئولان استان انجام خواهد شد.

استاندار ایلام اضافه کرد: مکان های مختلفی برای ایجاد پادگان در استان در نظر گرفته شده است که به نظر می رسد شهرستان ملکشاهی دارای بهترین شرایط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: از نظر سیاسی، امنیتی و اجتماعی این شهرستان بهترین مکان برای استقرار پادگان است اما در نهایت تصمیم با ارتش است و هر مکانی که انتخاب شود به طور قطع مورد حمایت قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: تمامی زیرساخت های لازم در زمینه آب، برق، گاز و راه برای ایجاد پادگان از طرف استان تامین خواهد شد ضمن اینکه آمادگی لازم برای رفع موانع اجتماعی و سیاسی و همچنین واگذاری زمین وجود دارد.

کد خبر 4391175

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران استانداری ایلام مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شهرکرد شیراز استانداری سمنان عید سعید قربان احتکار سانحه تصادف عید غدیر خم خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۷۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارش‌های شدید به زیر ساخت‌های شهری جنت مکان گتوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محسن جلکانی گفت: بر اثر بارش‌های شدید چند روز گذشته، دیوار ۲۰ منزل، ۱۰۰ اصله درخت کنار کهنسال تخریب شد.

وی افزود: همچنین این بارش هت موجب، تخریب ترانس تاسیسات آب شرب شهری، محصولات گندم و جو کشاورزان و برخی زیر ساخت‌های شهری شد.

شهر جنت مکان در شهرستان گتوند قرار دارد.  

بارش شدید باران در چند روز گذشته در شهر‌های مختلف استان موجب خسارت به زیر ساخت‌های شهری، روستایی و مناطق عشایری شد.  

دیگر خبرها

  • حزب الله با پهپاد انتحاری به جان افسران صهیونیست افتاد
  • مشخصات و مکان زلزله امروز بعدازظهر در تهران +تصویر
  • اقامتگاه‌های ارزان و اقتصادی در آبادان
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • موسوی: اگر منطقه ناامن شود همه کشورهای آن آسیب می‌بینند
  • لحظه اصابت موشک به پایگاه نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم
  • بررسی ویژگی های انواع گیت کنترل تردد
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • شیرجه در سرسبزی طبیعت با سفر به این مکان‌ها
  • خسارت بارش‌های شدید به زیر ساخت‌های شهری جنت مکان گتوند