Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-03@04:29:07 GMT

به حضور شجاعی و دژاگه در تراکتورسازی افتخار می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۱۷۵۸۱

به گزارش وانانیوز، 

علیرضا نقی‌زاده درباره برتری تیمش برابر ماشین‌سازی آن هم در شرایطی که جان توشاک از عملکرد بازیکنان تیمش ناراحت بود، گفت: ما فرصت‌های زیادی برای گل زدن داشتیم و می‌توانستیم با نتیجه بهتری حریف را شکست بدهیم. وقتی دو گل زدیم بازی را آسان گرفتیم و توشاک از این موضوع ناراحت شد، این در حالی است که در دقایق آخر گل خوردیم و بازی تا حدودی گره خورده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا تراکتورسازی می‌تواند امسال قهرمان لیگ شود؟»، خاطر نشان کرد: ما در سه بازی اخیر از لحاظ فنی پیشرفت کردیم و بیشتر هماهنگ شدیم. ما هفت امتیاز از سه بازی گرفتیم و با ادامه این روند قطعاً یکی از مدعیان جدی قهرمانی خواهیم بود.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به حضور دو کاپیتان تیم ملی در تراکتورسازی تصریح کرد: شجاعی و دژاگه از لحاظ فنی نمونه هستند و آنها با حضورشان در تراکتورسازی خیلی به تیم ما کمک کرده‌اند. ما واقعاً به حضور شجاعی و دژاگه در تراکتورسازی افتخار می‌کنیم.

نقی‌زاده در رابطه با عملکرد خودش در بازی‌های این فصل خاطرنشان کرد: من با تصمیم توشاک در پست هافبک دفاعی بازی می‌کنم و بازیکن در این پست باید ساده فوتبال بازی کند. مهم این است که بتوانم خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنم.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۷۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان، هافبک سابق استقلال، حالا زیر نظر مسعود شجاعی در هوادار احیا شده و بهترین فصل خود در این تیم را سپری می‌کند.

درخشش داریوش شجاعیان در هفته‌های اخیر مثال زدنی بوده و او بعد از دبل برابر فولاد و زدن گل سه امتیازی برابر گل گهر، مقابل پیکان پاس گل داد و در بازی جام حذفی نیز به مس سونگون گل زد.

شجاعیان اما تاثیرگذاری خود روی گل‌های هوادار را به پنجمین بازی متوالی رساند و البته این بار با یک سوپرگل از روی ضربه کاشته این کار را انجام داد.

عملکرد کاپیتان هوادار به شکلی بود که خبرنگاران پس از بازی از او در مورد پیش‌بینی‌اش از بازگشت به تیم ملی بپرسند. هوادار بازی‌های مهمی پیش رو دارد و حالا مسعود شجاعی حساب ویژه‌ای روی کاپیتان تیمش می‌کند.

عکس: میلاد احمدی

دیگر خبرها

  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت
  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد
  • دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • عبداللهی: در همه جای دنیا این اتفاق بولد می‌شود
  • شجاعی: دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • واکنشی احساسی مربی هوادار به رویارویی با نفت
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • مربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • سرمربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • شجاعی: دخترم می‌گوید این بازی را ببازید