Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهان > آسیا و اقیانوسیه - همشهری آنلاین:
پلیس میانمار در ساحل «یانگون»، پایتخت تجاری این کشور مشغول بازرسی کشتی باربری بزرگ و سرگردان و خالی از خدمه‌ است که ابتداء ماهیگیران متوجه آن شدند.

به گزارش يورونيوز، به گفته پلیس یانگون این کشتی زنگ زده بی سرنشین با نام «سم راتلانگی بی‌پی ۱۶۰۰- Sam Ratulangi PB 1600» حامل هیچ خدمه و باری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته پلیس، عملیات بازرسی و تحقیق در باره هویت این کشتی و علت رها شدن آن در آبهای ساحلی میانمار روز پنجشنبه ازسوی ماموران و واحد های ویژه نیروی دریایی این کشور آغاز شد.

پلیس یانگون با انتشار پستی در شبکه اجتماعی فیسبوک اعلام کرد که کشتی به گل نشسته در ساحل حامل پرچم کشور اندونزی است.

رسانه های میانمار به نقل از یک مسئول کشتیرانی در این کشور اعلام کرده اند که کشتی یادشده درحالی به حال خود رها شده که همچنان از قابلیت حرکت برخوردار بوده است.

هنوز هیچ دلیل خاصی برای توضیح این معما که چرا این کشتی سرگردان و به حال خود رها شده است وجود ندارد.

این کشتی به طول ۱۷۷ متر در سال ۲۰۰۱ میلادی ساخته شده و آخرین سالی که وضعیت و نامی از آن ثبت شده است در تایوان و در سال ۲۰۰۹ بوده است.

در همین زمینه: انتقاد کمیسر سازمان ملل از سوچی به‌خاطر نسل‌کشی مسلمانان روهینگیا سیل در میانمار ۱۵۰هزار نفر را بی خانمان کرد ۱۳ مقام ارتش و پلیس میانمار متهم به جنایت علیه قوم روهینگیا دور جدید کشتار ارتش میانمار ۴ هزار آواره برجای گذاشت انتقال صد هزار مسلامان روهینگیا به مناطق امن در بنگلادش ارتش میانمار در محل خانه‌های مسلمانان پایگاه‌ می‌سازد

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۷۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترفند این زن برای خالی کردن حساب دایی‌اش همه را بهت زده کرد! | ویدئو

دریافت 12 MB

به گزارش همهشری آنلاین، به گزارش رسانه‌های برزیلی کارمند بانک که از تلاش این زن برای مجبور کردن مردی با ظاهر بی‌حال و صورتی رنگ پریده تعجب کرده بود، با گوشی تلفن همراهش این تصاویر را گرفت و فورا در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

پس از اطلاع پلیس از این ماجرای مشکوک، زن مشکوک که اریکا دی سوآز ویه‌ریه‌آ نونژ نام دارد، بازداشت شد. پلیس ریو دو ژانیرو اعلام کرد او چند ساعت پس از مرگ پائولو روبرتو براگا، دایی‌اش و برای خالی کردن سه هزار و چهارصد دلار آمریکا از حساب او، به بانک مراجعه کرده بود.
به گزارش تی‌وی گلوبو برزیل، این زن همچنان در بازداشت موقت به سر می‌برد.

کد خبر 845268 برچسب‌ها خبر مهم بانک برزیل حوادث جهان

دیگر خبرها

  • اسب آبی سرگردان در خیابان‌های این شهر+ عکس
  • یک زن از خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هندوستان تحویل شد
  • تحویل خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هند
  • بازگشت یکی از خدمه‌های هندی کشتی توقیف شده در ایران به کشورش
  • مسلمانان روهینگیا، قربانی سربازگیری اجباری
  • بازگشت یکی از خدمه‌های هندی کشتی توقیف‌شده در ایران به کشورش
  • بازگشت یکی از خدمه‌ های هندی کشتی توقیف‌شده در ایران به کشورش
  • ترفند این زن برای خالی کردن حساب دایی‌اش همه را بهت زده کرد! | ویدئو
  • رزمایش هوایی ارتش چین
  • اجازه بازگشت خدمه روس کشتی جنجالی توقیفی اسرائیل