Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-01@08:30:44 GMT

آغاز سه کارگاه تخصصی فیلم نامه نویسی

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۱۷۷۱۹

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ این کارگاه های تخصصی بین المللی شامل آموزش فیلم نامه نویسی کارتی و چگونه فیلم کودک را کارگردانی کنیم؟، کارگاه آنا دی پائولی فیلم نامه نویس آلمانی در قالب کارگاه های فیلم نامه نویسی برای کودکان در سی تی سنتر آغاز شد.

در این کارگاه تخصصی برای نخستین بار روش جدید آموزش فیلم نامه نویسی باعنوان فیلم نامه نویسی کارتی با استفاده از کارت هایی شامل رنگ ها و تصاویر مختلف طراحی شده و آموزش داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در کارگاه های استادان سینمای بین الملل و فیلم نامه نویسان ایرانی، پیتر ون ریج در کارگاه بین المللی چگونه فیلم کودک را کارگردانی کنیم؟ در سالن های پردیس سینمایی و سی تی سنتر به آموزش مشخصات کارگردانی در سینمای کودک و نوجوان پرداخته می شود.

این کارگاه های تخصصی تا 13شهریور ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان کارگاه فیلم نامه نویسی جشنواره کودک سینمای بین الملل کارتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۷۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، «خاتی» نام اثر جدید فریدون نجفی هنرمند فیلم‌ساز استان است که قصد دارد آن را با تهیه‌کنندگی محمد کمالی پور، کارگردانی کند.
نجفی که علاوه بر کارگردانی در مقام نویسنده فیلم‌نامه خاتی، موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی را به دست آورده است، ساخت این اثر را به‌زودی به‌عنوان سومین فیلم بلند خود آغاز می‌کند.
نجفی پیش از این ۲ اثر سینمایی با نام «بچه گرگ‌های دره سیب» و «اسکی‌باز» را با استفاده از مفاهیم و عناصر زندگی بختیاری‌ها به روی پرده سینما برده است که این آثار توانسته‌اند در جشنواره‌های معتبر ملی و بین‌المللی موردتوجه قرار گرفته و جوایز متعددی را به خود اختصاص دهند.
این هنرمند فیلمساز علاوه بر آثار سینمایی چندین فیلم کوتاه و مستند را نیز تهیه‌کنندگی و کارگردانی کرده است که «خانه فاطمه کجاست؟»، «یار دوازدهم»، «خروسک» و «آخرین کوچ» از جمله این آثار به شمار می‌روند.

دیگر خبرها

  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • برگزاری کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر الکترونیک e_TIR در تهران
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد