Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-23@23:57:40 GMT

وحدت راه حل برون رفت از مشکلات کشور

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۱۷۷۲۱

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین, امام جمعه موقت تهران در گرامیداشت یاد و خاطره سردار آزادگان مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر ابوترابی و زنده یاد منصور غلامی از پیشکسوتان کوهنوردی و از جانبازان جنگ تحمیلی, گفت: باید با عزم و اراده استوار،  استفاده از نیروهای جوان و بهره گیری از دانش برای آینده بهتر کشورگام برداریم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین  محمد حسن ابوترابی فرد در  این مراسم که در روستای وناش الموت شرقی برگزار شد افزود: برخی برای جمع آوری آراء مردم در انتخابات ها از اجرای طرح هایی حمایت می کنند که توجیه فنی ندارد و این مسئله یکی از آسیب های  کشور است .
همچنین به مناسبت گرامی داشت یاد مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر ابوترابی و زنده یاد منصور غلامی یکصد کوهنورد به مدت دو روز به قله چهار هزار و 194 متری سیالان در الموت صعود کردند .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اقتصاد بحران جو سیاسی وحدت استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۷۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور

به گزارش خبرنگار مهر، تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی‌اند.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل محمد شهر تا پل کلاک، آزادراه کرج - قزوین محدوده مهر ویلا، محور شهریار - تهران حدفاصل شهریار تا شهر قدس، آزادراه ساوه - تهران حدفاصل ده شاد تا احمدآباد مستوفی و محور ورامین – تهران محدوده قلعه نو سنگین است.

کد خبر 6084079 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد آیت الله بروجردی در قم
  • گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بروجردی در مسجد اعظم قم
  • نفرتی که امروز نسبت به صهیونیست‌ها ایجاد شده، تبدیل به نقطه پایان این رژیم کودک‌کش خواهد شد
  • گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • رئیس جدید دانشگاه شهید محلاتی سپاه پاسداران معرفی شد
  • نادر کاشانی درگذشت + سوابق
  • سپاه پاسداران از درون و برون کشور در حال مجاهدت در راه حق است
  • تغییر سبک زندگی راه برون رفت از شیوع سرطان
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور