Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@23:21:06 GMT

قطعی آب در برخی از نقاط تبریز در روز یکشنبه

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۱۷۹۸۶

قطعی آب در برخی از نقاط تبریز در روز یکشنبه

بر اساس اطلاعیه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی، روز یکشنبه یازدهم شهریورماه، آب شهروندان ساکن در برخی از نقاط تبریز با افت فشار و یا قطعی مواجه می‎شود.     به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، در اطلاعیه روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آمده است:  عنایت به درخواست سازمان قطار شهری تبریز و لزوم نصب اتصالات و شیر آلات مربوط به خط آبرسانی700 میلی‌متری به منظور جابجایی بخشی از تاسیسات معارض با ایستگاه خط دوم واقع در میدان شهید فهمیده،‌ آب شهروندان کوی رشدیه، زمرد، الهیه،‌ ولی امر،‌آخر عباسی تا توانیر از ساعت 9 صبح تا 16 بعد از ظهر روز یکشنبه با افت فشار و یا قطعی آب مواجه خواهند شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 لذا از شهروندان عزیز ساکن در آن مناطق درخواست می شود با صرفه جویی در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیرضروری همکای لازم را با این شرکت معمول فرمایند
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت آذربایجان شرقی روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شیر صرفه جویی در مصرف رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۷۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری هفت نفراز اراذل و اوباش که در منطقه رواسان تبریز با اقدامات هنجارشکنانه به تعدادی از خودروهای شهروندان خسارت وارد کرده بودند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، هاشم شعفی عصر امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ با بیان این مطلب اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی براینکه تعداد اراذل و اوباش در منطقه رواسان با استفاده از قمه و قداره و اقدامات هنجارشکنانه باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده و به تعدادی از خودروهای شهروندان خسارت وارد کرده‌اند، بلافاصله شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با اشراف اطلاعاتی و در عملیات غافلگیرانه تعداد هفت نفر از این افراد را دستگیر و شناسایی و دستگیری سایر همدستان این متهمان را در دستور کار قرار دادند.

کد خبر 750532

دیگر خبرها

  • درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • اطلاعیه قطعی گاز در بخشی از شهر کرج
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • انتظار ۵ ساله مردم شهر جدید سهند برای احداث بیمارستانی مجهز
  • بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • اطلاعیه احتمال قطعی یا افت فشار آب در برخی از مناطق ارومیه
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • درخواست آمریکا از چین برای مهار ایران، پکن اهرم فشار علیه تهران دارد؟
  • درخواست آمریکا از چین برای مهار ایران/ پکن اهرم فشار علیه تهران دارد؟