Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسابقات بین المللی اکو ماراتن با شرکت ۱۲۰ ورزشکار از سراسر کشور و دوندگانی از کشور‌های ایتالیا و مراکش در ارتفاعات ۳۰۰۰ متری جنگل ابر شاهرود برگزار شد که نماینده فارس در بخش ماراتن به مقام سوم دست یافت.

این مسابقات در دو بخش ماراتن (۴۲ کیلومتر) و نیمه ماراتن (۲۱ کیلومتر) برگزار شد که خانم فاطمه باقری پور حقیقی از فارس در بخش ماراتن پس از دوندگان البرز و تهران به مقام سوم و مدال برنز دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجمه معارف و جهانگیر پرورش دیگر نمایندگان فارس در این مسابقات به مقام‌های چهارم نیمه ماراتن و هشتم ماراتن رسیدند.
در این دوره از مسابقات، ورزشکاران سرشناسی همچون پائولو ونتورینی ایتالیایی، دارنده رکورد گینس شرکت داشتند.
اکو مارتن یک نوع رشته ورزشی مفرح، اما سخت است که دوندگان مسیر‌های طولانی را در طبیعت و به خصوص در جنگل‌ها و ارتفاعات طی می‌کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما اکوماراتن مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۸۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمان محمدی صاحب مدال برنز آسیایی شد

نماینده وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با شکست حریف چینی، مدال برنز آسیا را به خود اختصاص داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از شکست پویا دادمرز در فینال وزن 55 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، مبارزه رده‌بندی اول وزن 63 کیلوگرم بین ایمان محمدی و هادونگ تان از چین آغاز شد.

کشتی‌گیر ایذه‌ای که صبح امروز بعد از یک دور استراحت،  9 بر صفر کرار البیدهان از عراق را شکست داد و در ادامه 10 بر 4 مغلوب آیاتا سوزوکی از ژاپن شد در این مبارزه با شکست 10-صفر حریف چینی، صاحب مدال برنز آسیا شد.

این کشتی‌گیر که سال 2023 نیز ملی‌پوش وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی در مسابقات جهانی صربستان بود، پیش از این در انتخابی درون اردویی موفق به شکست میثم دلخانی شده بود.

تیم کشورمان در ادامه کشتی‌های پایانی 5 وزن اول، شانس کسب 2 مدال طلا با ناصر علیزاده و امین میرزازاده و یک برنز  دیگر با امیر عبدی را خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایمان محمدی برنز گرفت
  • عبدی از کسب مدال برنز بازماند 
  • کشتی فرنگی آسیا/ مدال نقره و برنز برای ایران
  • محمدی مقتدرانه به مدال برنز رسید
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ محمدی به مدال برنز رسید
  • ایمان محمدی صاحب مدال برنز آسیایی شد
  • کسب مدال برنز تکواندوکار مازنی در تورنمنت صربستان
  • برتری ورزشکار کهگیلویه‌ و بویراحمدی در مسابقات تیراندازی منطقه‌ای
  • تورنمنت تکواندو صربستان|کیانی طلایی شد؛ نصیری به برنز رسید
  • عکس قهرمانی با شال خادمی امام رضا (ع)