Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، معاون مهندسی پشتیبانی بانک مهر اقتصاد ظهر امروز در مراسم افتتاح نخستین صندوق امانات این بانک در استان یزد اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد طی سه سال گذشته اقدام به خرید املاک نکرده و شعب و فضاهای افتتاح شده مرتبط با بانک در املاکی بوده که قبلا خریداری شده و در استان یزد نیز از فضای موجود شعبه بلوار جمهوری برای ایجاد صندوق امانات،‌ به بهترین نحو استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد اکبری بیان کرد: این صندوق امانات از معدود صندوق‌های اماناتی است که اقدامات پدافند غیرعامل در آن رعایت شده است.

وی در مورد مختصات فیزیکی این صندوق نیز یادآور شد: مساحت کل سالن‌های امانات در این شعبه ۴۹۰ مترمربع است که برای احداث آن ۷۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.

اکبری بیان کرد: تعداد صندوق‌های جانمایی شده در این فضا شامل هزار و ۴۴ صندوق کوچک، ۴۶۴ صندوق متوسط و ۱۱۶ صندوق بزرگ است و در مجموع هزار و ۶۲۴ صندوق در سالن‌های این صندوق جاگذاری شده است.

وی تصریح کرد: این فضا ضد حریق و دارای شرایط ایمنی ویژه است و در مجموع برای کل این مجموع ۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

مشاور مدیرعامل صندوق مهر اقتصاد در روابط عمومی نیز در این مراسم اظهار داشت: یکی از دغدغه های شبکه بانکی از ۱۰ سال گذشته، بنگاهداری بود و امروز شاهدیم که گرفتاری‌هایی که شبکه بانکی دارد، نشأت گرفته از بنگاهداری است.

منصور شیخ الاسلامی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز در این زمینه تذکر و هشدار جدی دادند زیرا شبکه بانکی با این هدف ایجاد شده که پول‌های خرد مردم را جمع آوری کرده و در اختیار تولید قرار دهد و از این محل کسب نیز داشته باشد.

وی عنوان کرد: بانک مهر اقتصاد از جمله بانک‌هایی است که فعالیت آن معطوف به بانکداری است و در تلاشیم به سمت صرافی و کارگزاری پیش برویم تا از بنگاهداری جدا شویم.

شیخ الاسلامی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی صندوق امانات در بانک مهر اقتصاد استان یزد عنوان کرد: این اقدام شایسته ای است که خدمات رسانی بهتر به مشتریان را به دنبال دارد و باید این اقدام در سایر استان‌ها نیز توسعه پیدا کند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر استان یزد نیز در این مراسم ضمن تبریک راه اندازی صندوق امانات در بانک مهر اقتصاد استان یزد، اظهار داشت: این روزها در یزد شاهد اتفاقات خوبی در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هستیم.

حجت الاسلام علی گندمی بیان کرد: یکی از رویدادهای خوب در حوزه فرهنگی استان یزد، میزبانی یزد از سران اهل تسنن سیستان و بلوچستان در این استان است.

وی با اشاره به اینکه سران اهل تسنن به امنیت در منطقه اذعان دارند و آن را مدیون سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می دانند، به بیان اهمیت نقش سپاه در بخش‌های مختلف پرداخت.

گفتنی است؛ در این مراسم که در بانک مهر اقتصاد شعبه بلوار جمهوری یزد برگزار شد، رئیس شعب بانک مهر اقتصاد استان یزد، مدیران شعب و جمعی از مسئولان سپاه الغدیر استان یزد و ... نیز حضور داشتند.

کد خبر 4391232

منبع: مهر

کلیدواژه: صندوق امانات محمد اکبری یزد مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شهرکرد شیراز استانداری سمنان عید سعید قربان عید غدیر خم احتکار سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۸۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد جهانی در نقطه عطف قرار دارد

به گزارش خبرگزاری مهر کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا (ECB) با بیان این که اقتصاد جهان در نقطه عطفی است و واقعیت‌های گذشته با عدم قطعیت‌های جدید جایگزین شده‌اند، افزود که برخی موارد با قاطعیت ثابت باقی خواهند ماند.

لاگارد خاطرنشان کرد که ارائه ایده‌های جدید برای رشد اقتصاد در آینده بسیار مهم است، با این حال، برای اینکه این ایده‌ها کارایی داشته باشند، جامعه باید شرایطی را ایجاد کند که در آن، این ایده‌ها در اقتصاد ما را گسترش یابند و شکوفا شوند.

رئیس بانک مرکزی اروپا تاکید کرد: برای ایجاد این شرایط، اروپا باید گلوگاه‌های کلیدی در انتقال، انتشار و جاه‌طلبی را بشکند.

وی افزود: این مورد کار آسانی نخواهد بود و اتحادیه اروپا نمی‌تواند وارد چنین مسابقه‌ای با ایالات متحده شود، زیرا «بازی حاصل صفر است».

کد خبر 6086419 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • راحت می‌گویند از افزایش نرخ ارز سود نمی‌بریم و نقشی در آن نداریم!
  • ارزپاشی بانک مرکزی از محل ذخایر ارزی و منابع صندوق توسعه ملی
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • صندوق‌های املاک و مستغلات بورس، مسیری برای کمک به بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری
  • راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • اقتصاد جهانی در نقطه عطف قرار دارد
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه