Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین سازمان وظیفه عمومی گفت: به ازای یک ماه جبهه،یک درصد جانبازی و یک ماه اسارت والدین،۱۲ روز کسرخدمت به مشمولان تعلق می‌گیرد. آفتاب‌‌نیوز : سردار ابراهیم کریمی افزود: دستورالعمل اجرایی بند(د) ماده ۸۸ قانون برنامه ششم توسعه به سازمان وظیفه عمومی ابلاغ شد و به ازای یک ماه جبهه،یک درصد جانبازی و یک ماه اسارت والدین ،۱۲ روز کسرخدمت به مشمولان تعلق می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در راستای اجرای این قانون، طبق مصوبه قبلی که با هماهنگی مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، سالانه ۲۰ هزار نفر از واجدان شرایط کسرخدمت ایثارگری که دارای امتیاز ۲۸و ۲۹ هستند با مراجعه به دفاترخدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) و ارائه مدارک مربوطه، امکان بهره‌مندی از معافیت را خواهند داشت اما با توجه به تعداد بالای ایثارگران با پیگیری‌های صورت گرفته از مجلس شواری اسلامی،امکان اینکه تمامی ایثارگران بتوانند از قانون کسرخدمت ایثارگری بهره‌مند شوند، فراهم شد.
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا در ادامه گفت: به منظور تسریع در استفاده از کسرخدمت برای سربازان در حال خدمت،اولویت بهره‌مندی از این امتیاز با مشمولان حین خدمت است و سایر واجدان شرایط در صورت ورود به خدمت سربازی می‌توانند از کسرخدمت استفاده کنند.
وی با بیان اینکه سربازان حین خدمت می‌بایست برای بهره‌مندی از امتیاز ایثارگری به یگان‌های خدمتی خود مراجعه کنند،اظهارکرد: این امتیاز برای فرزندان همه ایثارگران به جز مشمولان غایب، بدون هیچ گونه محدودیتی از لحاظ زمانی ، سنی و ... قابل اجراست.
کریمی اضافه کرد: مشمولان واجد شرایط کسرخدمت ایثارگری با امتیاز ۲۸ و ۲۹،تا سقف ۲۰ هزار نفر همچنان می‌توانند برای ثبت درخواست خود به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰ ) مراجعه کنند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس ، وی خاطرنشان کرد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir،سامانه تلفن گویا به شماره۰۹۶۴۸۰ و یا سامانه پیامک به شماره ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.
منبع: ایسنا کد خبر: ۵۴۳۱۹۲ تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کسر خدمت خدمت ایثارگری سازمان وظیفه عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۸۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان

مسئول دبیرخانه شهر اسلامی گفت: به‌منظور بهره‌مندی از حکمت‌های پنهان و آشکار شهر اسلامی، به‌ویژه معماری و شهرسازی اسلامی و ایرانی و سبک زندگی اسلامی، پس از یک دوره رکود با مطالعات جامع و کاربردی، دبیرخانه شهر اسلامی در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان راه‌اندازی شد.

علی‌محمد ظهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اصفهان شهری است که از دیرباز از فرهنگ و تمدنی کهن و ریشه‌دار برخوردار بوده است و این شهر همواره بر تارک افتخارات جلوه‌گری کرده است، تا جایی که نقطه اوج آن را می‌توان در ظهور مکتب حکمت، هنر و معماری و شهرسازی در اصفهان دانست.

وی افزود: به‌منظور پاسداشت این پیشینه گهربار و بهره‌مندی از حکمت‌های پنهان و آشکار شهر اسلامی، به‌ویژه معماری و شهرسازی اسلامی و ایرانی و سبک زندگی اسلامی، پس از یک دوره رکود با مطالعات جامع و کاربردی، دبیرخانه شهر اسلامی مجدد در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان راه‌اندازی شد.

مسئول دبیرخانه شهر اسلامی گفت: دبیرخانه شهر اسلامی حدود ۱۵ سال پیش با توجه به سخنان مقام معظم رهبری درباره ضرورت اسلامی شدن شهرها و اینکه اصفهان می‌تواند مصداق و معنا کننده شهر اسلامی در کل جهان اسلام باشد، شکل گرفت.

ظهرابی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌های مدیریتی فرهنگی و نخبگان صاحب‌نظر، پیوست برنامه‌های شهر اسلامی را تدوین و در ترویج اصول و فرهنگ شهرنشینی ایرانی-اسلامی از طریق بهره‌مندی از مطالعات گذشته وبا برنامه‌ریزی به اقدامات عملیاتی و اجرایی بپردازیم.

کد خبر 747723

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان
  • پلیس؛ پیشگام بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانون‌مداری
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی خاص
  • گلایه از اجرا نشدن قانون در سازمان سنجش
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • بهره‌مندی ۲۷۸۰۰۰ هزار خانوار چهارمحال و بختیاری از کالابرگ
  • خرید جت؛ جنجال بر سر یک قانون ۲۰ ساله!