Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@23:54:45 GMT

دانلود؛ 50 مهارت برتر لوکا مودریچ، بهترین بازیکن فصل 2017/18 اروپا

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۱۸۵۷۳

دانلود؛ 50 مهارت برتر لوکا مودریچ، بهترین بازیکن فصل 2017/18 اروپا

‍‍‍‍‍‍

دانلود؛ 50 مهارت برتر لوکا مودریچ، بهترین بازیکن فصل 2017/18 اروپا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۸۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم

مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید در ورزشگاه آلیانز آرنای شهر مونیخ آغاز شد که این دیدار با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

با وجود برتری نسبی مونیخی‌ها در ۴۵ دقیقه نخست، این رئال مادرید بود که از تنها موقعیت جدی خود به خوبی استفاده کرد و تک گل این نیمه را به ثمر رساند. گلی که وینیسیوس جونیور آن را به ثمر رساند، اما سهم بیشتر این گل را تونی کروس هافبک آلمانی رئال داشت که با یک پاس فوق العاده، مهاجم برزیلی را در موقعیت تک به تک قرار داد.

رئال در نیمه دوم هم مثل نیمه نخست بازی دفاعی را به نمایش گذاشت و منتظر ضدحملات بود، اما این تاکتیک در این نیمه جواب نداد و حملات بایرن موثرتر بود. باواریایی‌ها ابتدا در دقیقه ۵۳ گل نخست را زدند.  پاس در عرض لایمر به لروی سانه رسید و وینگر آلمانی بایرن مونیخ به زیبایی از بین رئالی‌ها گذر کرد تا به محوطه جریمه برسد و در نهایت با شلیک زیبای خود لونین را به زانو درآورد.

تنها ۳ دقیقه بعد، جمال موسیالا وارد محوطه جریمه رئال شد و با خطای وازکز سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. هری کین پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و بایرن را در مونیخ پیش انداخت.

بعد از این گل و با تعویض‌های آنچلوتی رئال کمی از لاک دفاعی خارج شد و در دقیقه ۸۲ با خطای کیم مین جائه مدافع کره‌ای بایرن روی رودریگو، پنالتی برای رئال گرفته شد و وینیسوس جونیور دبل کرد و بازی را به تساوی کشاند.

با این نتیجه همه چیز به بازی برگشت در برنابئو کشیده شد تا یک پای فینال ومبلی مشخص شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • مهارت و تکنیک‌های لوکاس برگوال، بازیکن 17 ساله سوئدی / فیلم
  • بازیکن ایده‌آل از نظر آنتونیو رودیگر: پای چپ اوزیل، پای راست رونالدو
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • بهترین فصل ادن هازارد، گل ها و مهارت های برتر (۲۰۱۵/۱۶) / فیلم
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504