Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@19:34:40 GMT

سی امین جشنواره تئاتر لرستان آغاز بکار کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۱۸۷۳۹

سی امین جشنواره تئاتر لرستان آغاز بکار کرد

استان‌ها > لرستان - معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از آغاز سی امین جشنواره ی تئاتر استان لرستان در خرم آباد با حضور 8 گروه نمایشی از استان خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، فرید رحمتی با اعلام این خبر ، گفت : سی امین جشنواره ی تئاتر استان لرستان از امروز تا دوازدهم شهریور ماه با حضور ٨ گروه نمایشی از شهرستان های خرم آباد ، بروجرد ، دورود ، کوهدشت و پلدختر در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد برگزار می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آغاز اجرای گروههایی از استان


وی افزود : در روز اول این جشنواره ابتدا نمایش "سکرت و ساطور" به کارگردانی یدالله شعبان از خرم آباد و سپس به ترتیب سه نمایش "تراژدی سربازهای کوکی" به کارگردانی سامان شکیبا از بروجرد ، "خواب قابیل" به کارگردانی پژمان باقری پور از پلدختر و "تراژدی طبخ و طرب" به کارگردانی نازنین مهاجر حسینی از بروجرد به روی صحنه خواهند رفت .

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد : در روز دوم این جشنواره نیز نمایش های "هیپوفیز " به کارگردانی عرفان مقصودی از بروجرد ، "امیل و ممیل " به کارگردانی شهاب امرایی از دورود ، "پرده " به کارگردانی وحید اکبری از کوهدشت و "گنج خسیس " به کارگردانی پویا حسنوند از خرم آباد به اجرا در خواهند آمد .

رحمتی در پایان خاطر نشان ساخت : آیین اختتامیه ی این جشنواره روز دوشنبه ١٢ شهریور ماه برگزار و علاوه بر معرفی برگزیدان بخش های مختلف ، دو نمایش به عنوان نماینده ی استان به دبیرخانه ی جشنواره ی تئاتر فجر معرفی خواهند شد .

داوری پیشکسوتان و کارشناسان حوزه هنر از اجرای گروهها

لازم به ذکر است داوری آثار سی امین جشنواره ی تئاتر استان لرستان بر عهده ی سید سیامک موسوی ، فرشید صمدی پور و مهدی محمدی خواهد بود و نصرت الله مسعودی و امیر امانی نیز به عنوان و ناظران داوری در این هیات حضور خواهد داشت .

46

کلید واژه‌ها : خانه نمایش - نمایش ایرانی - تئاتر خصوصی - جشنواره تئاتر کودک ونوجوان - معاونت فرهنگی وزارت ارشاد -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خانه نمایش نمایش ایرانی تئاتر خصوصی جشنواره تئاتر کودک ونوجوان معاونت فرهنگی وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت را به عنوان «رییس هیات اجرایی سی امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

دکتر یونس پناهی

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت

«نظر به توانمندی های علمی و اجرایی جنابعالی، به موجب این ابلاغ، به عنــوان نایب‌رییس شــورای‌عالی و رییس هیأت اجرایی سی امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی منصوب می شوید تا ضمن راه اندازی دبیرخانه جشنواره مذکور در آن معاونت، تدبیر سازوکار اجرایی، انتصاب دبیر جشنواره و سایر اقدامات مورد نیاز را پیگیری و عملیاتی کنید.

امید است با توجه به تجربیات ارزشمند و درایت جنابعالی، شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر این دوره از جشنواره، با رویکرد توسعه تحقیقات مسأله محور و رعایت عدالت و شفافیت در فرآیندهای ارزیابی و اجرایی باشیم.»

کد خبر 6093038

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر می‌رود
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد