Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم منچسترسیتی و نیوکاسل از ساعت 21:00 در لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می روند اما لروی سانه این تیم را همراهی نمی کند. 

طرفداری - پپ گواردیولا معتقد است با حذف لروی سانه از ترکیب منچسترسیتی، او باید نگرش خود را عوض کند. 

به گزارش گل، طبق شنیدها، پپ گواردیولا از رفتار و نگرش لروی سانه راضی نیست. وینگر 22 ساله آلمانی زمان کمی در سه بازی قبلی منچسترسیتی در لیگ برتر به دست آورده و زمانی که در دیدار مقابل وولورهمپتون به میدان رفت، عملکرد خوبی به نمایش نگذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گواردیولا در طی پیش فصل اعلام کرده بود لروی سانه با فرم ایده آلش فاصله زیادی دارد اما قبل از بازی با وولورهمپتون گفته بود شرایط این تیم خوب است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود منچسترسیتی به نیمه‌نهایی جام حذفی با غلبه بر نیوکاسل

قهرمان فصل گذشته جام حذفی انگلیس با کنار زدن راه‌راه‌پوشان تین‌ساید، یک قدم به دفاع از قهرمانی‌اش نزدیک‌تر شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال انگلیس، امشب (شنبه) از ساعت 21 به وقت تهران، تیم فوتبال منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر میزبان نیوکاسل بود و موفق شد میهمانش را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

هر دو گل این بازی را برناردو سیلوا در دقایق 13 و 31 به ثمر رساند تا تیم تحت هدایت پپ گواردیولا به پیشروی‌اش به سمت سه‌گانه‌ای دیگر ادامه دهد.

تساوی لیورپول و منچسترسیتی به نفع آرسنال

پیش از این بازی، تیم دسته دومی کاونتری موفق شده بود حریف و میزبان لیگ برتری خود تیم ولورهمپتون را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد و به عنوان اولین تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

دو بازی دیگر مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس امروز برگزار می‌شوند که در بازی اول از ساعت 16:15 چلسی میزبان لسترسیتی خواهد بود  و در بازی دوم از ساعت 19 منچستریونایتد پذیرای رقیب دیرینه‌اش لیورپول خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • هراس گواردیولا: بازی با آرسنال فینال ماست
  • پایان رقابت یورگن کلوپ و پپ گواردیولا در فوتبال انگلیس
  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۲ - ۰ نیوکاسل
  • فیلم/ خلاصه دیدار منچسترسیتی ۲ - نیوکاسل ۰
  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۲-0 نیوکاسل (جام حذفی انگلیس - 2023/24)
  • صعود منچسترسیتی به نیمه نهایی و تحقیر تاتنهام در جزیره
  • صعود منچسترسیتی به نیمه‌نهایی جام حذفی با غلبه بر نیوکاسل
  • گل دوم برناردو سیلوا به نیوکاسل (منچسترسیتی 2-0 نیوکاسل)
  • گل برناردو سیلوا به نیوکاسل (منچسترسیتی 1-0 نیوکاسل)
  • منچسترسیتی - نیوکاسل؛ ترکیب رسمی