Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - این روزها که بازار رونمایی از گجت‌های هوشمند نظیر اسپیکرهای هوشمند به شدت داغ و پرتب و تاب شده است، حالا معرفی یک اسپیکر مبتنی بر دستیار صوتی الکسای آمازون که قادر است آنتن‌دهی و پوشش‌دهی روتر اینترنت وایرلس (وای فای) کاربران را افزایش داده و به آن‌ها این امکان را بدهد در فضاهای دورتری از مودم‌های موردنظر خود، همچنان به اینترنت متصل باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این اسپیکرهای هوشمند و جدید که اوربی وویس ( Orbi Voice) نام دارد، بدنه‌ای سفیدرنگ  و پلاستیکی دارد که ظاهری شبیه به یک تخم مرغ را برای کاربران تداعی می‌کند. برروی این اسپیکرها کلیدهای لمسی و رنگی قطع صدا و علامت میکروفون در کنار کنترل صدا وجود دارد که می‌توان به منظور کنترل صدا از اپلیکیشن موبایل این گجت هوشمند نیز استفاده کرد.

برروی این اسپیکر همچنین حلقه نور LED نیز برای نمایش وضعیت اتصال اینترنت وای فای و همچنین دستیار صوتی الکسا نیز وجود دارد. شرکت سازنده این گجت هوشمند هدف خود را برای رونمایی از چنین محصولی، بهبود تجربه کاربران برای اتصال به اینترنت وای‌فای و تسهیل استفاده لذت‌بخش آن‌ها از اسپیکرهای هوشمند معرفی کرده است.

البته در حال‌حاضر اسپیکرهای هوشمند Orbi با مودم‌ها و روترهای وای‌فای خود شرکت Orbi سازگاری دارد و از آن‌ها پشتیبانی می‌کند و قرار است از ماه سپتامبر با قیمت ۳۰۰ و ۴۳۰ دلار به بازارهای جهانی عرضه شده و به فروش برسد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: اسپیکر هوشمند پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۹۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت

به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتئوس دروازه‌بان سابق تیم ملی آلمان در استدیوی پخش اسکای به هیجان آمده از واکنش نوبل، امتیاز را به او داد.

این دروازه‌بان ۲۷ ساله دیشب تمام تلاشش را برای شکست بایرلورکوزن بعد از ۴۵ بازی بدون باخت انجام داد اما حتی این دبل سیو که همه را انگشت به دهان کرد نیز مانع این اتفاق نشد چراکه لورکوزن در دقیقه ۶+۹۰ روی ضربه آندریچ هافبک ملی‌پوش تیمش بازی را به تساوی دو-دو رساند آن هم در شرایطی که ضربه ارسالی کاشته فلورین ویرتز مقابل پای آندریچ افتاد و او بدون سختگیری مدافعان توپ را به زیر طاق دروازه نوبل زد‌.

ویدئو: 331243

در تصاویر پس از مسابقه نوبل با چهره‌ای ترش شده در حال شماتت خودش دیده می‌شود. این دروازه‌بان زردپوش در این سیو استثنایی ابتدا ضربه امینه عدلی را مهار کرد و سپس شوت یوناس هافمن را با رفلکسی باورنکردنی به کرنر فرستاد.

او در این لحظات تسخیر ناپذیر به نظر می‌رسید اما در نهایت این لورکوزن بود که با خواستن و خواستن و خواستن سد نوبل را شکست.

دیگر خبرها

  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • «بیگانه» در آنتن شبکه ۳ دیده ‌می‌شود
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت