Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@23:27:27 GMT

دستگیری 79 تیرانداز در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۱۹۶۴۶

رکنا: فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری 79 نفر از عاملان تیراندازی غیرمجاز در سطح استان خوزستان خبر داد.

به گزارش رکنا، وی با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس Police اطلاعات و امنیت عمومی و سایر یگانهای انتظامی در ۵ روزگذشته با انجام اقدامات تخصصی و هدفمند موفق به شناسایی و دستگیری 79 نفر از عاملان تیر اندازی در سطح استان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: ماموران پلیس درقالب تیم های تخصصی و عملیاتی با بکار گیری روش‌های تخصصی و علمی مخفیگاه تعداد ۷۹ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و کسانی که به سمت افراد، منازل، اماکن تیراندازی کرده‌اند، شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

وی اظهار کرد: در نتیجه عملیات‌های انجام شده در بازرسی از مخفیگاه متهمان 80 قبضه سلاح شکاری، 16 قبضه سلاح جنگی جمعا 96 قبضه سلاح غیرمجاز و تعداد هزار و 56 عدد فشنگ کشف وضبط شد.

عباس‌زاده گفت: پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان در طول یک سال گذشته با کار اطلاعاتی و با برنامه ریزی ماهیانه حداقل ۳ طرح جمع آوری سلاح غیر مجاز را در استان اجرا کرده و توفیقات کم نظیری در رابطه با کشفیات سلاح غیر مجاز و دستگیری عاملان تیراندازی‌های غیر مجاز داشته‌ است.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی مصمم است با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی که با تیراندازی‌های غیر مجاز آسایش شهروندان را برهم می‌زنند به صورت قاطعانه برخورد کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نوعروس از داماد دل برید و با جوان زیبارو همخوابی کرد

کرم خاکی در دهان پیرزن مرده چه می کرد!؟ /اتفاق عجیبی که در بهشت زهرای تهران رخ داد!

فیلم / ملخ خوردن چندش آور مجری زن شبکه من وتو + عکس

شب قبل از جشن عروسی 3 ازدواج قبلی داماد لو رفت / عروس تهرانی فرار کرد

یک شب اینترنتی صیغه نادر شدم و پیش او رفتم

اعدام استاد زن دانشگاه به خاطر همخوابی زوری با متین 34 ساله

این راننده تاکسی ها داعشی بودند! + عکس بدون پوشش

همخوابی شوم دختر 15 ساله با مردان شیطان صفت در خانه اش

تجاوز وحشیانه به دختر 10 ساله زیبا و درشت اندام

دختر پولدار تهرانی با صدای بازیگر مشهور خودش را در اختیار پیک موتوری گذاشت !

اعتراف شوم خواستگار بی رحم / مادر و دختر غافلگیر شدند + عکس

تجاوز گروهی به شیما و مادرش توسط 17 مرد گرگ صفت / مادرم زیر تجاوزها بیهوش شد

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police اخبار حوادث تیراندازی فرمانده انتظامی خوزستان شناسایی غیرمجاز عکس جوان دختر حوادث خانواده قتل زندگی تصاویر من ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۹۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد

به گزارش تابناک، تسنیم نوشت: حسنوند با اشاره به تیراندازی در تالار افلاک اظهار داشت: تیراندازی‌ در عروسی‌های‌ این تالار باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای فرودگاه خرم‌آباد شد و تعدادی از پروازهای این فرودگاه را لغو کرد.

او اضافه کرد: مدیر تالار افلاک خرم‌آباد به تذکرات داده‌ شده برای ممنوعیت تیراندازی توجهی نکرد و این تالار به‌دستور دادستان پلمب شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان عنوان کرد: عده‌ای در سطح خرم‌آباد در مراسم‌های شادی و عروسی اقدام به تیراندازی هوایی می‌کنند که این امر موجب نارضایتی و اعتراض اهالی و شهروندان شده است.

حسنوند تأکید کرد: تیراندازی‌ها هرچند هوایی و با سلاح مجاز مخل امنیت و نظم عمومی است، ایجاد رعب و وحشت می‌کند و با خاطیان برخورد قاطع می‌شود.

او به استفاده‌کنندگان از سلاح در مراسم‌های عروسی هشدار داد و گفت: خاطیان در این زمینه به اشد مجازات قانونی محکوم خواهند شد و اقدامات قانونی برای ابطال مجوز سلاح انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های این شهر را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی، پرواز‌های فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • دستگیری متخلفان شکار غیر مجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود/ ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور