Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،جشنواره بین‌المللی موندنس تحت عنوان فستیوال فیلم بدون مرز از سال 2000 با هدف حمایت و تشویق فیلم‌سازان مستقل سراسر جهان و کشف مفاهیم و استعدادهای جدید و روش‌های نوین داستان‌گویی برگزار می‌شود.
نمایش آثار برگزیده و اهدای جوایز نوزدهمین دوره این رویداد بین‌المللی همزمان 15 و 16 سپتامبر برابر با 24 و 25 شهریور در بولدر، ایالت کلرادو امریکا برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زونا برنده جایزه منتقدان و نویسندگان جشنواره فیلم کوتاه ایران است . این فیلم همچنین پیش از این کاندید دریافت بهترین فیلم از جشنواره ریتی سابینا ایتالیا و جشنواره فیلم لبنان شده بود و در پنجمین دوره جشنواره فیلم «سینما پورو» ایتالیا رقابت می کند.
جشنواره «سینما پورو» با هدف گرد هم جمع کردن فیلمسازانی حرفه ای و آماتور از سراسر جهان برگزار می شود. پنجمین دوره این جشنواره 21 سپتامبر در ایتالیا برگزار می شود.
موضوع فیلم خیانت در یک خانواده است.
به گزارش ایرنا، طوفان نهان قدرتی متولد 1356 و دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی، فیلمساز، مدرس سینما ، نماینده و داور آکادمی سینمایی ایسفا است . فیلم کوتاه ترانه ای برای لوبا از ساخته های این کارگردان تندیس بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد .
فیلم های همیشه برای زندگی ، مردمک های پریشان ، سرمشق ، کوچه های سرد ،میراث تهران و سطح سبز از دیگر ساخته های این کارگردان جوایز داخلی و خارجی بسیاری را از آن خود کرد.
6030
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت ایتالیا جشنواره بین المللی جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم کوتاه خانواده رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۹۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه، بسته فیلم کوتاه «اتاق فرار» مورد استقبال مخاطبان، هنرمندان و چهره‌های فرهنگی قرار گرفت و توانست عنوان پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه را در میان 10 بسته اکران شده در هنر و تجربه را از آن خود کند. 

بسته فیلم کوتاه «اتاق فرار» که شامل ۵ فیلم کوتاه «مورس» ساخته روناک جعفری، «اسپاسم» ساخته صحرا اسدالهی، «نفس نکش» ساخته میلاد نسیم سبحان، «رویای نیمه‌جان» ساخته آرمین اعتمادی و «گوشت تلخ» ساخته فرید حاجی است.

در گروه سینمایی هنر و تجربه (از سال 98 تاکنون) بسته 5 فیلم کوتاه «یلدای کوتاه»، بسته 6 فیلم کوتاه «108 دقیقه در یک قرن»، بسته 6 فیلم کوتاه «بازگشت کوتاه»، بسته 5 فیلم کوتاه «وضعیت قرمز»، بسته 5 فیلم کوتاه «پنجِ گان کوتاه»، بسته 5 فیلم کوتاه «یک سانس؛ چند رویا»، بسته 5 فیلم کوتاه «ژانر وحشت» و بسته 6 فیلم کوتاه «ژنریک؛ شش فیلم شش نگاه» پیش از این اکران شده بود. 

گروه سینمایی هنر و تجربه به پیشنهاد و استقبال فیلمسازان جوان حوزه فیلم کوتاه از سال گذشته تاکنون اکران 21 فیلم کوتاه را در کارنامه خود ثبت کرده است. 

بلیت‌فروشی بسته فیلم کوتاه «اتاق فرار» در سامانه‌های بلیت‌فروشی سینماتیکت، ایران تیک، آی تیکت و گیشه هفت همچنان ادامه دارد

دیگر خبرها

  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد
  • بدترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما!
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • همه چیز درباره بخش نوعی نگاه، فیلم کوتاه و سینه فونداسیون کن ۲۰۲۴
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما