Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-05-03@04:59:01 GMT

«سانسورچی» و نانی که سلبریتی ها بر سر سفره می برند

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۲۰۶۹۱

برخی سلبریتی‌ها و فعالان هنر سینما و سریال‌های تلویزیونی به تازگی هشتگی تحت عنوان «من و سانسورچی» را در صفحات مجازی خود به راه انداخته‌اند با این محتوا که خاطرات خود از قوانین سانسور و ممیزی در سریال‌های تلویزیونی را با طعنه به صدا و سیما بیان می‌کنند.

آنها با کنایه می‌گویند که صدا و سیما قوانینی دارد مبنی بر اینکه مثلا گوش بازیگران زن نباید معلوم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گردن آنها نبایستی پیدا باشد و غیره.

گفته می‌شود این هشتگ اولین بار توسط امیرمهدی ژوله به راه افتاده است.

میترا حجار نیز به تازگی ویدئویی را منتشر کرد و در اشاره به هشتگ من و سانسورچی، چسب‌های زیر روسری خود که برای پنهان ماندن گوش‌هایش استفاده شده بود را نشان داد!

در همین راستا، «عزت‌ا… ضرغامی»، رئیس سابق سازمان صدا و سیما نیز طی اظهاراتی در جشن «دکتر سلام» با بیان اینکه می‌خواهم آباژور را کنار بگذارم و بدون سانسور سخن بگویم، گفت: آباژور، از افتخارات ما در دوران مدیریت صدا و سیما بود.

وی با گفتن اینکه نمی‌دانم چرا برخی‌ها با آباژور مشکل دارند اظهار داشت: به جای اینکه یک صحنه ناجور را کامل پخش شود، با قرار دادن گلدان یا چیزی دیگر، از پخش آن صحنه جلوگیری می‌شد>.

ضرغامی تصریح کرده است: من به این موضوع افتخار می‌کنم و فیلم‌ها را به قبل و بعد از وجود آباژور تقسیم می‌کنم.

*مسئله‌ای اساسی که این روزها و ماه‌ها در رفتار برخی سلبریتی‌ها دیده می‌شود اینست که شکایت‌ها و انتقادات آنها ربط مستقیمی دارد به حضور یا عدم حضور آنها در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی!

به سخن دیگر اینکه این چهره‌های اشاره شده مادام که در حال بازی یا فعالیت در پروژه‌های صدا و سیما هستند؛ به خود اجازه چنین حرف‌های تند و تیزی را نمی‌دهند اما به محض اتمام پروژه یا تحمل مدتی بیکاری، شروع به بیان حرف‌هایی می‌کنند که منهای محتوا، به لحاظ اخلاقی کار پسندیده‌ای نیست و مثل نمک خوردن و نمکدان شکستن می‌ماند.

جالبتر آنجاست که تقریبا عمده این چهره‌ها به مدد تلویزیون و حسن توجه مدیران سازمان صدا و سیماست که توانسته‌اند چهره شوند و یا نانی به سر سفره ببرند.

اما مشخص نیست چرا بعداً طریقی دیگر برمی‌گزینند؟

ضمن اینکه بدیهیست که «رعایت قانون» و احترام به آن اولین بخش از هر رفتار متمدنانه‌ایست که سبب ایجاد آبرو و تشخّص در داخل و خارج از کشور می‌شود.

منبع : مشرق نیوز

منبع: ساتین

کلیدواژه: اینستاگرام امیرمهدی ژوله سانسور صدا و سیما سانسورچی همسر امیرمهدی ژوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۰۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قائمشهر یک سلبریتی جدید دارد

به گزارش "ورزش سه" نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان در یک دیدار جذاب در فولادشهر به مصاف هم رفتند و تیم شمالی موفق شد با دو گل، گاندوها را شکست دهد. در میان بازیکنان این تیم، نقش لوآن پولی برجسته بود. دروازه‌بان برزیلی امروز با عملکرد درخشان خود بار دیگر با کمک خط دفاعی، موفق شد دروازه خود را در طول بازی بسته نگه دارد. لوآن پولی با خروج‌های به موقع و واکنش‌های سریع، تمام ضربات بازیکنان ذوب آهن را دفع کرد.

در این دیدار حدود ۵۰۰ هوادار نساجی در ورزشگاه حضور داشتند و به شدت پولی را برای واکنش‌هایش تشویق کردند. به ویژه در دقایق پایانی بازی که شوت از راه دور بازیکن ذوب آهن با واکنش لوآن و کمک تیرک افقی دروازه تبدیل به گل نشد. بعد از پایان بازی و حضور اعضای تیم نساجی در فرودگاه اصفهان، هواداران این تیم با دروازه‌بان برزیلی عکس یادگاری گرفتند. تعداد این عکس‌ها و سلفی‌ها آنقدر زیاد بود، مامورین فرودگاه مجبور به کمک به لوآن برای رسیدن به گیت‌های پرواز شدند.

دیگر خبرها

  • مردان سلبریتی که فیلر تزریق کرده‌اند
  • سفره یک روزه طلاب خراسان جنوبی به بافت تاریخی خوسف/شکوه معماری
  • (ویدیو) نانی که در ترکیه می خرید، به این شکل در نانوایی تهیه می شود
  • قائمشهر یک سلبریتی جدید دارد
  • به چه نانی نان کامل می‌گویند؟/ تاثیر نان‌های کامل در لاغری
  • دخترانی که از دست سانسورچی تلویزیون در رفتند!
  • حمله تند روزنامه نزدیک به قالیباف به مهدی نصیری /بعد عمری رادیکالیسم به کسانی رسیده که نان فحش دادن به آنها را سر سفره خود برده بود
  • برای فروش سفره یکبار مصرف چه باید کرد
  • معلمان سلبریتی که نمی‌شناسید!
  • «نان کامل» چه نانی است؟