Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش النشره، "منصور المنصور" سخنگوی رسانه‌ای تیم تحقیق حمله ائتلاف متجاوز سعودی به اتوبوس حامل کودکان یمنی در "ضحیان" واقع در صعده مدعی شد که در این اتوبوس رهبران انصارالله حضور داشتند.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود که این اتوبوس حامل عناصر مسلح حوثی بوده و در منطقه هدف قرار گرفته شده در ضحیان چندین پادگان آموزشی برای آموزش نیروهای حوثی وجود داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ائتلاف متجاوز سعودی در دفاع از کشتار کودکان بی‌دفاع یمنی در حمله جنگنده‌های این ائتلاف گفت که اتوبوس ضحیان هدف نظامی مشروعی بوده است زیرا حامل رهبران انصارالله بود.

اواسط مرداد ماه گذشته در پی حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به اتوبوس حامل کودکان در بازار شهر ضحیان در شمال استان صعده یمن  50 تن کشته و 77 نفر زخمی شدند.

سازمان ملل متحد خواستار تحقیقات مستقل درباره این جنایت ائتلاف متجاوز سعودی شده بود.

در تحولی دیگر روز شنبه یک منبع یمنی گفت که پدافند هوایی ارتش وکمیته های مردمی یمن یک فروند پهپاد جاسوسی ائتلاف متجاوز سعودی در اطراف جبل الدود در جیزان را سرنگون کردند. پدافندهوایی ارتش یمن چند روز قبل نیز یک فروند پهپاد پیشرفته متجاوزان را در گذرگاه الطوال در جیزان سرنگون کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۰۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله بلاروس به اوکراین؟ | ۲ بیمارستان تخلیه شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز، مسئولان شهر کی‌یف جمعه اعلام کردند که ادعاهای بلاروس در مورد استقرار نظامیان در این بیمارستان‌ها «دروغ و یک اقدام تحریک‌آمیز توسط دشمنی است که تلاش می‌کند از آن به عنوان بهانه‌ای برای حمله به زیرساخت‌های اجتماعی پایتخت استفاده کند».

«ایوان ترتل» رئیس سرویس امنیت بلاروس (KGB) با انتشار آدرس ۲ بیمارستان اعلام کرده که نظامیان اوکراین «پشت کودکان پنهان شده‌اند» و «همه آنها بدون تردید مجازات خواهند شد.»

مقام‌های شهر کی‌یف گفتند که از بیم حمله احتمالی بلاروس بیماران و کارکنان این بیمارستان‌ها را خارج کرده‌اند.

ویتالی کلیچکو شهردار کی‌یف روز جمعه با اعلام اینکه از این بیمارستان‌ها بازدید کرده است، گفت: ما هر کاری که لازم باشد برای حفاظت از کودکان، بیماران و کارکنان بیمارستان‌ها در مقابل حمله متجاوز انجام می‌دهیم.

به نوشته رویترز، نیروهای روسیه در جنگ اوکراین حضور ندارند اما مینسک از متحدان مسکو است و نیروهای روس از خارک بلاروس برای حمله زمینی به اوکراین استفاده کرده‌اند.

الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهوری بلاروس چهارشنبه در سخنانی در کنگره خلق این کشور اظهار کرد: امروزه هر کسی می‌داند که اوکراین یک میدانی برای آزمون است و تحولات آن کشور به نحوی مشخص خواهد کرد که نظم جهانی در آینده چگونه خواهد بود.

وی با بیان اینکه «قدرتهای بزرگ هسته‌ای عملا بطور غیرمستقیم در خاک با هم می‌جنگند» افزود: دولت اوکراین به توافقی با غرب دست یافته است که بر اساس آن جان مردم اوکراین با سلاح مبادله می‌شود.



کد خبر 847334 منبع: ایرنا برچسب‌ها بلاروس خبر ویژه روسیه - اوکراین اوکراین

دیگر خبرها

  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • فارن افرز: احتمال شکل گیری ائتلاف منطقه ای اعراب و اسرائیل علیه ایران چقدر است؟
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید
  • اوکراین از بیم حمله بلاروس ۲ بیمارستان را تخلیه کرد
  • حمله بلاروس به اوکراین؟ | ۲ بیمارستان تخلیه شد
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟
  • حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی حمله کردند