Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@08:41:29 GMT

اعتراض خواننده مشهور پاپ به رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۲۱۶۲۳

«لانا دل ری»، خواننده پاپ در صفحه توییتری در توجیه این تصمیم خود نوشت از آنجایی که نمی‌تواند کنسرت خود را برای طرفداران فلسطینی خود اجرا کند، از این رو هرگز برای طرفداران اسرائیلی خود نیز اجرا نخواهد کرد.

وب‌سایت خبری «عرب ۴۸» نوشت که این خواننده پاپ تحت فشارهای «کمپین تحریم رژیم صهیونیستی» و حامیان مسئله فلسطین مجبور به لغو کنسرت خود در نزدیکی رود اردن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانم «الیزابت وولریج گرنت» که بیشتر با نام هنری لانا دل ری معروف شده، در حالی برنامه خود را در فلسطین اشغالی لغو می‌کند که پیشتر گفته بود «هرگز» آن را لغو نخواهد کرد.

پیش از این نیز هنرمندان و خواننده‌های زیادی بنا به درخواست کمپین تحریم رژیم صهیونیستی برنامه‌های خود را در فلسطین اشغالی لغو کرده و یا از حضور در آنجا صرف نظر کرده‌اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی سرزمین های اشغالی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۱۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان: مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در «شومیرا» هدف قرار دادیم

به گزارش قدس آنلاین، مقاومت اسلامی لبنان حملات جدیدی به مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی انجام داد.

حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به حملات دشمن صهیونیست به روستاهای استوار و منازل غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در ساعت هفت و نیم صبح امروز یکشنبه ۲۱ آوریل ۲۰۲۴، ساختمانی را که نظامیان صهیونیست در شهرک شومیرا استفاده می کردند، با سلاح مناسب هدف قرار داد.

همزمان خبرنگار رسانه لبنانی النشره از گلوله باران مناطقی در شهرک میس الجبل از سوی توپخانه رژیم صهیونیستی خبر داد.

گفتنی است؛ با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب در شمال فلسطین اشغالی
  • چرا اسرائیل عمدا پاسخ ایران را کم اهمیت نشان می‌دهد
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • آژیر خطر در کریات شمونا و ۸ شهرک دیگر به صدا درآمد
  • ویلیام برنز: اگر ما نبودیم‌، اسرائیل در مقابل ایران قادر به دفاع از خود نبود/ رسانه‌های صهیونیستی: سکوت کامل نتانیاهو نشان دهنده دردسری استراتژیک است که حمله ایران برای او ایجاد کرده است/ کمبود آب شرب غزه را در آستانه فاجعه قرار داده است +عکس و فیلم
  • واکنش حماس به عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • «حزب‌الله» و «القسام» مواضع نظامیان صهیونیست را راکت‌باران کردند
  • (تصاویر) ازدواج مرد ژاپنی با عروسک مشهور دیجیتالی
  • حزب‌الله لبنان: مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در «شومیرا» هدف قرار دادیم