Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر حسینی تبریزی رئیس اتحادیه چلوکباب و چلو خورش در گفت‌وگو با  خبرنگار  صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت فعالان این صنف ، اظهار کرد: نوسانات نرخ ارز موجب کاهش درآمد رستوران‌دارها و افزایش فشار اقتصادی بر روی کارگران شده است.

وی به وارداتی بودن مواد اولیه از قبیل گوشت و کره اشاره کرد و گفت: نوسات نرخ ارز موجب افزایش قیمت گوشت، کره و سایر مواد اولیه شده است این افزایش قیمت‌ها قدرت خرید مردم را کاهش  داده  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه چلوکباب و چلو خورش بیان کرد: لیست قیمت‌ها از ماه رمضان تا ماه رمضان سال بعد تأیید می‌شود اما در شرایط کنونی به دلیل نوسات نرخ ارز هر پرس غذا قیمت ثابتی ندارد.

بیشتر بخوانید:  احتکار برنج به ارزش ۱۶۵ میلیارد ریال در شیراز

حسینی تبریزی درباره قابلیت جایگزینی مواد اولیه داخل کشور  افزود: تولیدات داخلی در صورتی قابلیت جایگزینی محصولات خارجی را دارند که تولیدکنندگان با وجود افزایش قیمت‌ها به عرضه محصولات خود بپردازند و از احتکار آن خودداری کنند.

وی  ادامه داد: در حال حاضر 3 هزار و 600 تن برنج در انبارها احتکار شده این در حالی است که هیچکس پاسخگوی این بی نظمی‌ها در بازار نیست.

رئیس اتحادیه چلوکباب و چلو خورش خواستار مجازات احتکارگران شد و بیان کرد: برخورد جدی با احتکار گران شرایط را برای تولیدکنندگان هموار می کند.

حسینی تبریزی در پایان تصریح کرد: نظارت بیشتر قوای اجرایی و برخورد قاطعانه با محتکران موجب برقراری نظم در جامعه خواهد شد.

انتهای پیام /

افزایش قیمت گوشت و کره وارداتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اصناف نرخ ارز اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۱۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 750624

دیگر خبرها

  • آخرین قیمت گوشت و دام زنده اعلام شد
  • بنگاه‌های اقتصادی چشم انتظار حل مشکل مواد اولیه هستند
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • دست کوتاه تولیدکنندگان در تامین مواد اولیه/ راه پر پیچ و خم است!
  • قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • نوسان قیمتی گوشت قرمز از ۴۵۰ تا ۸۸۰ هزار تومان
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • شالیکاران امسال با قیمت مناسب برنج را به فروش خواهند رساند
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند