Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@18:00:16 GMT

خواستگار شیطان صفت ریحانه را با 2 مرد به حجله اجباری برد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۲۱۸۸۲

حوادث رکنا: کاوه و همدستانش پس از اینکه زیحانه را ربودند او را قربانی نیات شیطانی خود کردند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، ریحانه، ۱۵ساله که در پی دوستی خیابانی گرفتار آدم‌ربایان شده و پس از ۱۰ روز شکنجه Torture و آزار و اذیت با کمک یک پیرزن از چنگ خلافکاران گریخته بود، به دادسرای جنایی آمد و گفت: مدتی قبل از طریق یکی از شبکه های اجتماعی با کاوه آشنا و به این ترتیب درگیر یک عشق خیابانی شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از آن روز به بعد کاوه ۲۱ساله هر روز در مسیر مدرسه سرراهم قرار می گرفت تا این که کاوه به خواستگاری ام آمد، اما پدرم با این ازدواج مخالفت کرد. پدرم می گفت: «با تحقیقی که درباره کاوه انجام دادم متوجه شدم او پسری معتاد، بیکار و دزدی theft سابقه دار است.» اما من که فریب حرف های کاوه را خورده بودم و عشق خیابانی چشمانم را کور کرده بود، به خانواده ام فشار می آوردم تا با این ازدواج موافقت کنند.

ریحانه گفت: چندی قبل کاوه و ۲ نفر از دوستانش سرراهم قرار گرفتند، اما وقتی من برای صحبت با کاوه کنار خودرو رفتم آن ها مرا به زور داخل خودرو کشاندند و به طرف یکی از شهرهای مرزی حرکت کردند فریادهای من دربین راه هم بی فایده بود. کاوه مرا در آن شهر به خانه پیرزنی برد و مدت ۱۰روز آزار و اذیتم کردند و کتکم زدند. هر روز هر کدام از این سه نفر سه بار به آنجام می آمدند و به من تجاوز می کردند تا این که به نوعی به پیرزن فهماندم که مرا ربوده اند سپس با کمک پیرزن موفق شدم، از چنگ آن ها فرار Escape کنم و به شهر خودم بازگردم.

بنابراین گزارش کاوه و همدستانش اکنون بازداشت هستند و برای اعتراف به سایر جرایم خود تحت نظر پلیس آگاهی قرار دارند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اعدام پریا استاد 34 ساله دانشگاه / او وقتی به هوش آمد همه چیز را باخته بود !

اینترنتی برای یک شب عقد نادر شدم و به خانه اش رفتم !

شیلا زن نیما بود اما از فرشاد بچه دار شد !

فیلم های غیر اخلاقی برای بی آبرو کردن یک مرد / زن دوستانش را به اتاق شوهرش فرستاد

مرگ غم انگیز پدر بزرگ ،پسرش و نوه 10ساله اش در مشهد !

سوسن برای یک شب عقد موقت می شد / نمی دانم بچه ام از کدام مرد است

نقشه شوم برای دختر 10 ساله زیبا و درشت اندام

نوعروس از داماد دل برید و با جوان زیبارو همخوابی کرد

کرم خاکی در دهان پیرزن مرده چه می کرد!؟ /اتفاق عجیبی که در بهشت زهرای تهران رخ داد!

فیلم / ملخ خوردن چندش آور مجری زن شبکه من وتو + عکس

تجاوز وحشیانه به دختر 10 ساله زیبا و درشت اندام

دختر پولدار تهرانی با صدای بازیگر مشهور خودش را در اختیار پیک موتوری گذاشت !

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه شکنجه Torture دزدی theft خانه فرار Escape اخبار حوادث باند زندگی گرفتار نامادری دوستی خیابانی عکس دختر جوان حوادث خانواده قتل فیلم تصاویر ایران زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پرستاران گرگان به اضافه‌کار اجباری

شماری از پرستاران بیمارستانی در گرگان با بیان اینکه نسبت به اضافه‌کار اجباری اعتراض داریم، اظهار داشتند: «مدتی‌ست که به اضافه کار اجباری و شیفت‌های طولانی اعتراض داریم؛ برخی از همکاران‌مان تصمیم گرفته‌اند تن به اضافه‌کار اجباری ندهند، اما در مقابل واکنش مسئولان و مقامات مثبت نبوده است.»   به گزارش ایلنا، یکی از این پرستاران گفت: به یکی از همکاران مرد ما گفته شده اگر تن به اضافه‌کار اجباری ندهی، باید بخش‌ات را عوض کنی یا از کارت استعفا بدهی!   به گفته این پرستار، اجبار در اضافه‌کار یا ایستادن در شیفت‌های طولانی، خلاف قانون است، اما پرستاران برای اینکه شغل خود را از دست ندهند، به این اجبار تن می‌دهند.   پرستاران گرگان، خواستار اختیاری شدن اضافه‌کار و افزایش عادلانه‌ی حق الزحمه آن هستند؛ در حال حاضر برای هر ساعت اضافه کار پرستاران، رقم ناچیز ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان بعد از تاخیر بسیار به آن‌ها پرداخت می‌شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده
  • ‌ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات در آباده
  • شیطان با نقاب خواستگار
  • فائضه غفار حدادی با سفرنامه حج به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • خشکه مقدس هایی که تیرهای کمان شیطان هستند؛ خوارج امروز کیستند؟ (فیلم)
  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • واکنش پرستاران گرگان به اضافه‌کار اجباری