Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود، باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته در این شرکت‌ها و همچنین طرح‌های استارتاپی بپردازد.

برای همه ما پیش آمده است که در خیابان خودرویمان دچار نقص فنی شده باشد در این لحظه باید به دنبال تعمیرکاری بگردیم تا ماشین ما را تعمیر کند و البته گاهی اوقات هم پیش می‌آید که نیاز به تعمیرکار و تعمیرگاه داریم، اما نمی‌دانیم که از کجا باید آن‌ها را پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامانه ای برای پیدا کردن نزدیک ترین تعمیرگاه‌ها

آشنا نبودن با تعمیرکاران و همچنین ندانستن آنکه چه مقدار هزینه برای تعمیر خودرو از ما دریافت می‌کنند مشکلاتی است که در زمان خرابی خودرو به وجود می‌آید، که به تازگی برای حل این مشکل  یکی از استارتاپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که در آن می‌توان نزدیک ترین و بهترین تعمیرگاه را پیدا کرد.

در این نرم‌افزار با  اطلاع دادن به تعمیرکاران  بسیاری از فعالیت‌های همچون تعویض چرخ پنچر شده وبکسل ماشین را  می‌توان انجام داد؛ با داشتن این نرم‌افزار در تلفن همراه خود می‌توانید سریعاً نزدیک‌ترین تعمیرگاه را پیدا کنید تا به  شما کمک کند؛ در این سامانه استارت‌آپی  تمامی تعمیرگاه ها روی نقشه  نشان داده می‌شوند و با ارسال درخواست می‌توانید از آنان تقاضای کمک کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری دانش بنیان مخترعین ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۲۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماشین مغزشویی صهیونیست‌ها به دیوار خورد!

دریافت 40 MB کد خبر 6090556

دیگر خبرها

  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • ماشین مغزشویی صهیونیست‌ها به دیوار خورد!
  • نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)
  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • تعمیرگاه گیربکس cvt اتوماتیک تخصصی همراه تعمیر فولی و تسمه و فیلتر گیربکس