Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در نخستین روز از سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان نمایش های AK۴۷ به کارگردانی مارال ایزدبخش از بوشهر، صعود به ارتفاعات به کارگردانی نرگس خاک کار از تهران، حق من کو؟ به کارگردانی هنر طاهر از اقلیم کردستان عراق و شهردار کیه به کارگردانی فاطمه علی پرست از لاهیجان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر نمایش های به اجرا درآمد در اولین روز جشنواره شامل نمایش دریا سمیر کو؟ به کارگردانی فاطمه بحرینی از آبادان، مرثیه پدران گمنام به کارگردانی عزیززادسرو سعیدی از مریوان، چراغ های شهر را خاموش نکنید به کارگردانی نیما ایمان زاده از سنندج و دعای آفتاب به کارگردانی علی صادق حسنی از لاهیجان بود.

نمایش های سال به سال به کارگردانی سوران حسینی از مریوان، کومسای به کارگردانی نرمین گیوه چی و شهریار انصاری از پاوه، خون به کارگردانی سمیرا پور عابد از الوند، به کجا به کارگردانی علی پناری از هرسین، درباره یک توپ به کارگردانی موسی هدایتی از قروه، بیگانگی به کارگردانی عنچه شکوهیان از آمل، یک قاشق کتاب به کار گردانی شه مال احمد از عراق و شاختا بابا از آذربایجان به کارگردانی حمید حمیدی از مرند  از دیگر نمایش های به اجرا درآمده در اولین روز جشنواره بود.

از جمله نمایش های دیگری که اجرا شد شامل مگه میشه مگه داریم به کارگردانی الناز غفاری از بوکان، یخچال به کارگردانی سعید خیراللهی از ایلام، آبدوزدک کار محمد جعفری از آستانه، من میخوام فرشته شم اثر میثم کریمی از محلات بود.

علاوه بر نمایش های مذکور نمایش های مستطیل، مربع، دایره  به کارگردانی افشین خدری در پارک مولوی سقز، چمدان های من به کارگردانی مختار محمدی در پارک استقلال و سپیدار سنندج هر کدام دو اجرا داشتند.

کد خبر 4391335

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي كردستان جشنواره تئاتر خياباني مريوان مریوان مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه گرگان خبرگزاری مهر مشهد شیراز استانداری سمنان شهرکرد عید سعید قربان عید غدیر خم سانحه تصادف احتکار خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۲۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 

 بنا بر اعلام شورای نظارت و اریابی، به دلیل همزمانی با شب شهادت امام جعفر صادق(ع)، همه نمایش‌های در حال اجرا(به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.  

مطابق این گزارش، ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶  اردیبهشت‌ماه از سر گرفته خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر می‌رود
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!