Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@22:51:05 GMT

200 میلیارد ریال به تعاونیهای خراسان رضوی پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۲۲۵۱۱

200 میلیارد ریال به تعاونیهای خراسان رضوی پرداخت شد

سبزوار- ایرنا- مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 200 میلیارد ریال تسهیلات توسعه روستایی با کارمزد چهار تا شش درصد به 37 طرح تعاونی در این استان پرداخت شده است.

اسماعیل سلطانخواه شامگاه شنبه در مراسم تقدیر از تعاونگران برتر سبزوار شمار تعاونیهای فعال را در خراسان رضوی شش هزار و 933 تعاونی ذکر و بیان کرد: حجم سرمایه گذاری در این تعاونیها سه هزار و 570 میلیارد ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین بر ضرورت راه اندازی اتاق تعاون در سبزوار تاکید و بیان کرد: اتاق تعاون می تواند با انجام وظایف اتاق بازرگانی، کارتهای بازرگانی را صادر کند. برگزاری دوره های آموزشی، رفع مشکلات بیمه ای و مالیاتی از دیگر کارکردهای این اتاق است.
مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی همچنین به 'طرح تعاون روستا' به عنوان یکی از طرحهای مصوب ستاد فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی اشاره و بیان کرد: در این چارچوب با تشخیص ظرفیتهای هر روستا قالب تسهیلات ارزان قیمت به منظور ایجاد فرصتهای اشتغال پایدار برای برای جوانان ایجاد می شود.
عقیل مختاری رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار نیز در این مراسم گفت: از ابتدای امسال تاکنون 13 شرکت تعاونی خدماتی، توزیعی، صنعتی و کشاورزی در شهرستانهای سبزوار، خوشاب و داورزن واقع در غرب خراسان رضوی تشکیل و زمینه اشتغال برای 152 نفر فراهم شد.
8145/7495/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد تعاون تسهيلات خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۲۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مرکز خراسان رضوی، رییس اداره بهزیستی شهرستان خواف گفت: مددجویان زیر پوشش بهزیستی این شهرستان از ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض ساخت و بهسازی مسکن در سال گذشته برخوردار شدند.

 سید مهدی متولی در حاشیه افتتاح یک منزل مسکونی مددجویان بهزیستی در بخش سنگان خواف افزود: ۹۸ طرح احداث مسکن مددجویی بهزیستی، امسال در مناطق شهری و روستایی این شهرستان در حال احداث است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان خواف گفت: به هر خانواده از مددجویان بهزیستی مبلغ یک میلیارد ریال و خانواده‌های دارای ایتام، نزدیک به ۲ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض مسکن پرداخت می‌شود.

متولی افزود: پارسال ۱۰ مسکن مددجویان بهزیستی با مشارکت بسیج سازندگی، خیران و تسهیلات بلاعوض در شهرستان خواف بهره برداری شد.

 

دیگر خبرها

  • صادرات ۱۰۷ میلیون دلاری تعاونی‌های خراسان رضوی طی سال گذشته
  • انتقال سند سهام آلومینیوم جنوب برای مطالبات بازنشستگان
  • صدور حکم توقیف اموال دو تن از مدیران اسبق تعاونی مسکن مهر دماوند
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • شروع باران و گرد و خاک در جاده‌های خراسان رضوی
  • توفانی با سرعت ۱۱۰ کیلومتر سبزوار را درنوردید
  • صادرات تولیدات تعاونی‌های دانش‌بنیان به کربلا و مسکو
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل از شکار دستگیر شد
  • تعاونی‌های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می‌سازند