Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-08@18:27:33 GMT

انتصاب مسئول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۲۲۵۸۸

انتصاب مسئول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، روز گذشته، 10 شهریورماه طی‌حکمی از سوی سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، مسئول بسیج رسانه سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
در این حکم که به امضای سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور جانشین فرمانده سپاه پاسداران ایران رسیده، سرهنگ‌دوم پاسدار سید صداقت رضائی ‌بعنوان مسئول بسیج رسانه سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ دوم پاسدار سیدصداقت رضائی ده برآفتابی پیش از این سرپرست بسیج رسانه سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بود که ارتباط تعاملی قابل تقدیری با رسانه‌های این استان داشت.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی جعفری رضایی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۲۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بسیج در واکسیانسیون دام

    به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ، همزمان با آغاز هفته بسیج سازندگی یک گروه جهادی از سوی پایگاه بسیج اداره کل دامپزشکی و ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج و دامپزشکی شهرستان فهرج با حضور در روستاهای بخش مرکزی اقدام به واکسیناسیون دام های دامداران کردند.

جواد نگارستانی مسئول گروه جهادی و مسئول پایگاه بسیج اداره کل دامپزشکی استان گفت: در راستای رسالتی که اداره کل دامپزشکی استان مبنی بر توزیع خدمات بهداشتی عادلانه در سراسر استان دنبال می‌کند مجموعه بسیج مقاومت دامپزشکی استان با حضور جمعی از بسیجیان بصورت خودجوش اقدام می‌کند و در این راستا امروز در بخش مرکزی کار واکسیانسیون بیش از ۳ هزار دام سبک، ۶۰۰ راس دام سنگین، سم پاشی بیش از ۸ هزار متر مربع فضای دامی و ویزیت رایگان دام‌ها نیز توسط بسیجیان انجام خواهد شد.

وی افزود:این اردوی جهادی هر هفته  جهت واکسیانسیون دام‌ها در یکی از شهرستان‌های استان حضور پیدا می‌کند.

حجت الاسلام غفاری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان نیز گفت: برگزاری اردو‌های جهادی اقدامی مقدس است و در راستای شعار سال  در جهت، جهش تولید با مشارکت مردم انجام می‌شود واکسیانسیون دام‌ها به سلامت دام و افزایش تولید و مشارکت بیش از پیش مردم در امور کشاورزی و دامداری کمک می‌کند.

دیگر خبرها

  • آیین‌نامه اجرایی قانون «نحوه انتصاب افراد در مشاغل حساس» ابلاغ شد
  • اجلاسیه شهدای بهمئی برگزار می‌شود
  • مشارکت بسیج در واکسیانسیون دام
  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • نداشتن بصیرت نسبت به دشمن، راه نفوذ او را باز می‌کند
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود