Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد بریتانیا بدنبال حفظ برجام و پیگیری دغدغه های خودش در مواجه با ایران است.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، حشمت الله فلاحت پیشهدر خصوص برگزاری دور جدید گفت‌وگوهای دوجانبه ایران و انگلیس، گفت: باید اذعان کرد انگلیسی ها مناسبات سنتی در غرب آسیا خصوصا با ایران داشته اند و معمولا تلاش کرده اند در حوزه های سیاسی مختلف حضور داشتند باشند که توافقنامه برجام نمونه آن محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نباید فراموش کرد که انگلیسی خودشان را نماینده اتحادیه اروپا  نمی دانند زیرا خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا در دستورکار این کشور قرار گرفته است.

بریتانیا بدنبال حفظ برجام و پیگیری دغدغه های خودش در مواجه با ایران است

وی ادامه داد: باید اذعان کرد بر این اساس انگلیسی ها تلاش می کنند شرایط متعادلی در توافقنامه برجام شکل بگیرد تا علاوه بر اینکه برجام حفظ شود، بتوانند از این طریق زمینه اجرایی شدن پرونده های تازه در قبال ایران و همچنین دغدغه های منطقه ای خودشان را فراهم کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: البته باید اذعان کرد در این خصوص مسئولان کشورمان خیلی حساس هستند زیرا در مواجه با  توافقنامه برجام با کارشکنی های زیادی روبرو شده ایم.

دلایل زیادی برای بی اعتمادی به انگلیس و اروپا وجود دارد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هنوز دلایل زیادی وجود دارد که ایرانی ها اعتماد لازم در مقابل اقدامات عملی اروپایی ها نسبت به توافقنامه برجام  نداشته باشند، خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم این مهم در خصوص انگلیسی ها که ارتباط نزدیکی با آمریکا دارند را نیز کاملا صدق می کند؛ این ارتباط تا حدی نزدیک است که حتی ترامپ آنها را تشویق به جدا شدن از اتحادیه اروپا می کند.

 صبح روز شنبه دهم شهریورماه با حضور سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و آلیستر برت معاون وزیر خارجه انگلیس در امور غرب و آسیا و شمال آفریقا دور جدید گفت‌وگوهای دوجانبه ایران و انگلیس برگزار شد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: انگلیس برجام حشمت الله فلاحت پیشه قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۲۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیاگو موتا: آلونسو برای ماندن در لورکوزن دلایل خودش را داشت؛ آینده من فعلا مهم نیست

تیاگو موتا احتمال جدایی از بولونیا را رد نکرد

طرفداری | تیاگو موتا با عملکرد درخشان خود روی نیمکت بولونیا، به گزینه‌ای محبوب برای باشگاه‌های مطرح سری آ تبدیل شده‌است. یوونتوس و میلان که هر دو به احتمال زیاد، سرمربیان فعلی خود را در پایان فصل اخراج خواهند کرد، به تیاگو موتا علاقه دارند و می‌خواهند این سرمربی جوان را به خدمت بگیرند.

تقلید از آلونسو یا رفتن به تیمی دیگر؟

با وجود علاقه روسونری و بیانکونری، برخی خبرگزاری‌ها مدعی شدند تیاگو موتا می‌خواهد از سیاست ژابی آلونسو تقلید کرده و بولونیا بماند. آلونسو با وجود دریافت پیشنهاد از بایرن مونیخ و لیورپول، تصمیم گرفت به همکاری با بایرلورکوزن ادامه دهد.

در کنفرانس خبری پس از جدال با تورینو (با تساوی ۰-۰)، از تیاگو موتا راجع به آینده خود و همچنین احتمال تقلید از ژابی آلونسو سوال شد که سرمربی ایتالیایی اینگونه پاسخ داد:

ژابی برای ماندن در بایرلورکوزن دلایل خاص خودش را داشت. آینده من فعلا مهم نیست. در حال حاضر، تنها روی بازی های پایانی فصل متمرکز هستیم و در زمان مناسب بر سر اینکه می‌خواهیم به همکاری با یکدیگر ادامه دهیم یا خیر، بحث خواهیم کرد. من همیشه می‌خواهم بهترین‌ها برای بولونیا رقم بخورد.

 

گفتنی است قرارداد تیاگو موتا با بولونیا در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید. تیم تحت هدایت موتا با عملکردی شگفت‌انگیز، خود را به رتبه چهارم جدول سری آ رسانده و از شانس بسیار خوبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برخوردار است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تیاگو موتا: آلونسو برای ماندن در لورکوزن دلایل خودش را داشت؛ آینده من فعلا مهم نیست
  • واکنش کرملین به اظهارات خطرناک کامرون در مورد حمله به روسیه با سلاح‌های انگلیسی
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • تحریم ۸ شخص و ۵ نهاد انگلیسی حامی رژیم صهیونیستی
  • ۱۳ فرد و نهاد انگلیسی از سوی ایران تحریم شدند
  • ایران ۱۳ فرد و نهاد انگلیسی را تحریم کرد
  • تحریم ایران علیه تعدادی از نهادها و اشخاص بریتانیایی + جزئیات | کدام مقامات انگلیس در لیست هستند؟
  • تحریم‌های ایران علیه ۵ نهاد و ۸ عضو رژیم انگلیس
  • تعدادی از نهادها و اشخاص بریتانیایی از سوی ایران تحریم شدند
  • ایران تعدادی از نهادها و اشخاص بریتانیایی را تحریم کرد