Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزمایش خدمت بسیجیان استان خراسان شمالی در قالب ۱۸ تیم جهادی با هدف خدمت به مناطق محروم برگزار شد.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین اکبری؛ به همت بسیجیان استان خراسان شمالی رزمایش خدمت با هدف محرومیت زدایی انجام شد.   در این رزمایش، دانشجویان جهادی در قالب ۱۸ تیم جهادی به مناطق مختلف محروم اعم از روستا‌ها و حاشیه شهر‌ها رفتند و در ادامه اقدامات خود در اردو‌های جهادی، به کمک مردم محروم پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم‌های جهادی خراسان شمالی که در این تابستان سنگ تمام گذاشتند، در این رزمایش بزرگ نیز خدمت کردند. آن‌ها بار دیگر نشان دادند که پول و مقام را طالب نیستند و فقط برای رضای خدا کار انجام می‌دهند.   ساخت خانه محروم در دستور کار جهادگران/ ۱۲ تیم جهادی در بجنورد مستقر هستند
علی غلامی، جانشین ناحیه بسیج دانشجویی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: در مجموع بسیج دانشجویی ۱۸ تیم جهادی را در این رزمایش شرکت داد و از این ۱۸ تیم، ۱۲ گروه در خود بجنورد مشغول به فعالیت هستند.  
غلامی ادامه داد: ۱۲ گروه مستقر در بجنورد مستقر شامل ۶ تیم خواهر و ۶ تیم برادر هستند که خواهران در منطقه‌ کوی صادقیه، خیابان کشاورز و شهرک گلستان و برادران نیز مشغول کار‌های عمرانی و خدمات پزشکی هستند.   جانشین ناحیه بسیج دانشجویی خراسان شمالی در پایان گفت: تعدادی از برادران مشغول ساخت خانه‌ محروم و تعدادی دیگر نیز در مدرسه‌ای در حال خدمت رسانی هستند.

حضور ۶ تیم جهادی در شهر‌های خراسان شمالی
هادی مهنانی، مسئول قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی خراسان شمالی نیز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: در شهرستان‌های خراسان شمالی در مجموع ۶ گروه جهادی فعالیت دارند. دو گروه در اسفراین، سه تیم در شیروان و یک تیم در جاجرم مشغول به خدمت به مردم محروم هستند.

مهنانی خاطرنشان کرد: این گروه‌ها در حاشیه شهر‌ها فعالیت دارند. خدمات پزشکی و فعالیت‌های عمرانی جزو اصلی‌ترین بخش فعالیت تیم‌های جهادی در رزمایش خدمت است.  
محمود رضا یزدانی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خراسان شمالی نیز در حاشیه بازدید از جهادگران در حاشیه شهر اسفراین گفت: دانشجویان جهادگر بسیجی، سفیران کار و تلاش رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص) هستند.

حجت الاسلام زمانی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری بسیج دانشجویی خراسان شمالی هم گفت: درشرایط کنونی نظام، حرکت جوانان انقلابی در قالب گروه جهادی یک حرکت مقدس جهت تقویت نظام جمهوری اسلامی است.  
این منطقه به بجنورد چسبیده است؛ مسئولان سری به اینجا بزنند
امین ریحانی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بجنورد که در این رزمایش شرکت دارد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد که ۱۰ جهادگر به رزمایش خدمت ارسال کرده است، هم اکنون در منطقه آذرسا مشغول بتن ریزی یک خانه برای خانواده محروم است.

ریحانی ادامه داد: این رزمایش یک روزه است؛ اما تصمیم داریم این پروژه را ادامه دهیم تا خانه به صورت کامل آماده و مهیا برای استفاده شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بجنورد خاطرنشان کرد: ما هر حرفی می‌زنیم، باید برگردیم سر مسئولان. نمی‌دانم با چه حرفی یا ایده‌ای باید مسئولان را به این مناطق کشاند. لطفا یک لحظه به کلاته آذرسا بیایید. اینجا به بجنورد چسبیده است. خانه‌ای اینجا نشست کرده. با همت جهادگران درحال بتن ریزی آ« هستیم؛ اما دریغ از حضور یک مسئول. این خانواده محروم هستند و اکنون در چادر زندگی می‌کنند. به زودی فصل سرما می‌رسد. باید از این شرایط خارجشان کرد.  
وی در پایان گفت: رزمایش خدمت بسیار خوب است و جهادگران در حال خدمت هستند؛ البته امیدواریم این مسئله مستمر باشد. مثلا خود تیم ما تصمیم گرفته است این پروژه را در روز‌های آتی به سرانجام برساند.

این قبیل اقدامات که نشان از عزم و همت بالای بسیجیان و بخصوص دانشجویان بسیجی دارد، به وضوح نشان می‌دهد که چه گروه‌هایی در کشور به فکر خدمت به آحاد ملت و چه گروه‌هایی به فکر سوء استفاده از مردم هستند. باید دید چه گروه‌هایی فقط در زمان‌های خاص مانند انتخابات به سمت مردم می‌روند و چه قشر‌هایی در همه زمان‌ها و بدون هیچ چشم داشتی به یاری مردم می‌شتابند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رزمایش خدمت بسیج دانشجویی خدمت رسانی اردوی جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۳۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی

الهی راد در ابتدای این سفر با فرماندار شهرستان دیدار و به ارائه گزارش عملکرد خدمات امداد در این شهرستان پرداخت.‌ وی ضمن بازدید از روند خدمت رسانی به مددجویان در شهرستان راز وغلامان از دو مرکز نیکوکاری، چند طرح اشتغال در شهرستان  و از منزل یک خانواده یتیم نیز بازدید که مساعدت موردی و پیگیری طرح ساخت مسکن برای این خانواده انجام گرفت.‌    اهم اقدامات انجام گرفته در شهرستان: حمایت از دو هزار و ۷۴۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۶ هزار و ۱۸۴ نفر.  توزیع ۱۱۶ سری جهیزیه بین نوعروسان در شهرستان. توزیع ۱۹۷ عدد لوازم ضروری زندگی. ایجاد ۳۱۱ نفر فرصت شغلی برای مددجویان با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان. احداث ۲۸۹ واحد مسکن از محل تفاهم‌نامه‌ها. گفتنی است؛ برون سپاری امورات کمک به نیازمندان به مردم توسط مراکز نیکوکاری از اهداف تاسیس این مراکز است و از طریق این مراکز توسط مردم نیازمندان شناسایی و به آنها کمک خواهد شد. در شهرستان راز و غلامان ۸ مرکز نیکوکاری فعال هستند ./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • استطاعتِ ۱۵۰ متقاضی حج رد شد
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم