Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگز اری صدا وسیما مرکز یزد , دبیر اجرایی این کنفرانس ,تبادل دانش، مفاهیم، روش ‎ ها و روندهای جدید مهندسی صنایع در سراسر کشور را از دستاوردهای برگزاری این کنفرانس اعلام کرد .
 دکتر داود شیشه‌ بری ,محورهای اصلي این دوره از كنفرانس را پایداری سیستم، توسعه الگوریتم‌ها و روش‌های تصمیم‌گیری و بهینه‌سازی، مدیریت عملیات و پروژه،‌ کیفیت و بهره‌وری، زنجیره تامین، ارگونومی و ایمنی، اقتصاد و خدمات مالی، فناوری اطلاعات، اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی، گردشگری و بوم‌گردی، سیستم‌های مدیریت و تجارب موفق در حوزه صنعت و خدمات،برشمرد
وی اشاره کرد : امسال با توجه به ثبت جهانی بافت تاریخی شهر یزد توجه ویژه ‎‎ ای به موضوع گردشگری شده و به عنوان یکی از محورهای اصلی همایش تعریف و برای آن نیز پنل ‎‎ های تخصصی در نظر گرفته شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
دبیر اجرایی پانزدهمین کنفرانس مهندسی صنایع ایران آخرین مهلت ارسال مقالات را اول آبان ماه امسال اعلام کرد وگفت : با تصمیم کمیته علمی و با توجه به درخواست‌های واصله مبنی بر نیاز دانشجویان به استفاده از امتیاز مقاله خود در جلسه دفاع از پایان نامه، مقرر شد مقالات دریافت شده تا 20 شهریورماه بدون انتظار برای تجمیع، به محض دریافت در فرایند داوری قرار داده شوند . 
شیشه‌بري گفت: در همین راستا مقالات به محض دریافت، در فرایند بررسی قرار داده می‌شوند و در صورت پذیرش، برای استفاده در جلسه دفاع از پایان‌نامه، نامه تاییدیه پذیرش صادر خواهد شد . 
وی حداکثر زمان اعلام نتایج داوری را اول آذرماه و مهلت ثبت نام زودهنگام در این دوره کنفرانس را اول دی ماه امسال اعلام کرد 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صدا وسیما یزد کنفرانس صنایع دانشگاه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۳۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جذب دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی از میان متقاضیان واجد شرایط، برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-‌‏۱۴۰۳ دانشجوی دکتری (‏phD‏) به شیوه پژوهش محوری دانشجو می‌پذیرد. ‏ 

رشته های مورد نظر جذب دانشجو در پژوهشگاه اقیانوس شناسی  «سنجش از دور و سامانه اطلاعات جغرافیایی‏»،‌ «علوم زمین گرایش رسوب شناسی‏»، «هواشناسی‏»، «زیست شناسی دریا گرایش بوم شناسی دریا‏»، «مهندسی عمران گرایش مهندسـی سـواحل، بنـادر و سازه‌های دریایی»، «علوم و مهندسی محیط زیست‏» هستند.
 
مهلت انتخاب رشته تا ۱۲ اردیبهشت 1403 است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»
  • رافائل گروسی به ایران سفر می‌کند
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می‌کند
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • فراخوان جذب دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه «فقه و فقاهت» منتشر شد
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه فقه و فقاهت منتشر شد
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود