Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اف‌بی‌آی، اداره تحقیقات فدرال آمریکا رسما اعلام کرد این اداره هیچ مدرکی دال بر اینکه سرور ایمیل هیلاری کلینتون، وزیر خارجه سابق این کشور از سوی عوامل چینی هک شده، دست نیافته است.

پلیس فدرال آمریکا همچنین توئیت روز چهارشنبه دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور درباره ایمیل‌های هیلاری کلینتون رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ روز چهارشنبه در مطلبی که در حساب شخصی خود در توئیتر منتشر کرد با استناد به وبگاه ارزتکنیکا نوشته بود سرور شخصی ایمیل رقیب سابق انتخاباتی او از حزب دموکرات، کلینتون، از سوی چینی هک شده است. در توئیت ترامپ که در 29 اوت منتشر شد، آمده بود عوامل ناشناس منتسب به پکن سرور ایمیل شخصی هیلاری را هک کرده‌اند.

در همین حال، اف بی آی با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد هیچ مدرکی دال بر رخ دادن چنین هک شدنی وجود ندارد و جای تعجب دارد که رئیس جمهور این اطلاعات را از کجا بدست آورده است. در بیانیه پلیس فدرال آمریکا که سخنگوی آن و در پاسخ به درخواست شبکه ان بی سی نیوز اعلام شد، آمده است: اف بی آی هیچ مدرکی که نشان ایمیل هیلاری کلینتون هک شده است، به دست نیاورده است.

بیانیه رسمی اداره تحقیقات فدرال مستقیما به سه سرور ایمیل اشاره دارد که از سوی هیلاری کلینتون در زمان تصدی مقام وزارت خارجه آمریکا در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما، رئیس جمهور سابق این کشور مورد استفاده قرار می‌گرفت.

در گزارش ماه ژوئن دفتر بازرسی کل وزارت دادگستری آمریکا با استناد به اظهارات یک متخصص قانونی بازیابی اطلاعات کامپیوتری یادآور شد که این اداره مطمئن است که هیچگونه نفوذی به سرور ایمیل شخصی وزیر خارجه سابق آمریکا صورت نگرفته است. سخنگوی دفتر بازرسی کل وزارت دادگستری آمریکا در تصریح این موضوع اعلام کرد که کارشناسان بازیابی اطلاعات کامپیوتری به این نتیجه رسیده‌اند که هیچ نشانه‌ای از چنین نفوذی مشاهده نمی‌شود. یک ضمیمه دسته بندی شده به گزارش دفتر بازرسی کل وزارت دادگستری درباره تحقیقات اف بی آی نشان می‌دهد که شواهد مورد استفاده در طول تحقیقات مربوط به سرور ایمیل کلینتون ممکن است سالها در انتظار انتشار باقی بماند.

رئیس جمهور آمریکا پیشتر در صفحه توئیتر خود نوشت: داستان بزرگی مطرح شده مبنی بر اینکه اف بی آی ده‌ها هزار ایمیل هیلاری متقلب را که بسیاری از آن‌ها واقعا بد بوده، نادیده گرفته و اطلاعات انتخاباتی دروغ ارائه کرده است. من اطمینان دارم ما به زودی کل این فساد را رو می‌کنیم. شاید در مقطعی لازم باشد خودم مداخله کنم.

انتهای پیام/

اف‌بی‌آی موضوع هک شدن ایمیل‌های کلینتون را رد کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۳۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!

ترامپ به اعتراضات حمایت از فلسطین در تجمعات دانشجویی اخیر در آمریکا واکنش نشان داد و خواستار توقف آن شد.   به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق و کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در رسانه اجتماعی خود با نام «تروث سوشال» به تجمعات اخیر حمایتی از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا پرداخت.   به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، وی در یک مطلب که در این رسانه اجتماعی منتشر کرد، نوشت: «همین الان اعتراضات را متوقف کنید!»   این مطلب در حالی منتشر شده که تعدادی از دانشجویان در جریان اعتراضات سراسری به اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه دستگیر شده‌اند.   همچنین این گفته‌ها در حالی مطرح شده که ترامپ در مطلبی دیگر به «جو بایدن حقه باز» پرداخته و او را بدترین رئیس‌جمهور در تاریخ ایالات متحده توصیف کرده است. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گسترش اعتراضات دانشجویی حامی فلسطین از آمریکا به فرانسه واکنش عباس عبدی به اعتراضات دانشجویان در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان پخته نمی‌شود نقشه جهانی اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی (+عکس)

دیگر خبرها

  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد