Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، پیمان پورمقیمی طراح و تهیه کننده برنامه تلویزیونی «هوش برتر»درباره روند ساخت سری جدید این برنامه تلویزیونی گفت: با توجه به ثبت‌نام شرکت کننده ها و برگزاری آزمون های متعدد، ضبط برنامه «هوش برتر» از شانزدهم شهریور آغاز می شود و بعد از فاصله‌ای کوتاه از نوزدهم همین ماه مصادف با شب اول محرم روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی در ادامه با بیان اینکه تغییری در محتوای برنامه وجود ندارد، اظهار کرد: مخاطب در سری جدید از «هوش برتر»، با فرم و ساختار کاملا جدیدی مواجه می شود؛ اما محتوا و چیدمان سوالات همانند قبل است و تغییری در روند برگزاری مسابقه وجود ندارد.
 
تهیه کننده برنامه تلویزیونی «هوش برتر» با اشاره به تجربه موفق حضور افشین ذی‌نوری در اجرای برنامه، بیان کرد: حضور افشین ذی‌نوری به عنوان مجری تجربه موفقی بود و همه راضی بودند. امسال هم دوباره از این تجربه استفاده می کنیم و با اجرای ذی‌نوری روی آنتن خواهیم رفت.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هوش برتر تهیه کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۳۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلخوری چندساله مریم امیرجلالی از حمید لولایی

آفتاب‌‌نیوز :

مریم امیر جلالی بازیگر مجموعه‌های طنز تلویزیونی با حضور در برنامه عیدی HD با اجرای امیرحسین قیاسی به برخی حواشی پاسخ داد. او با دیدن تصویر حمید لولایی از او رو برگرداند و گفت: «او ۳ سال پیش در یک برنامه طنز مانند تلویزیونی ادعا کرد؛ من با یک پراید ۵۷ می‌توانم از مریم امیر جلالی بله بگیرم. من به او پیام دادم و گفتم آن وقت که شما موتور گازی...»

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • حمله پشه با پشه کش به فامیل دور ؛ سکانس پربازدید مهمونی را ببینید
  • آغاز عملیات اجرایی فیبر نوری در شهر بیرجند
  • آغاز عملیاتی اجرایی فیبر نوری در بیرجند تا ۱۰ روز آینده
  • خاص‌ترین رقابت تیم ملی والیبال: تجربه مقابل جوانی
  • افشین قطبی در یک قدمی نیمکت تیم ملی ایران
  • افشین قطبی در نقش هدایت کننده هرکول کانادایی
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی فوتبال ایران
  • دلخوری چندساله مریم امیرجلالی از حمید لولایی
  • تناقض گویی وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده تلویزیونی | ببینید مجری چطور کامرون را غافلگیر کرد
  • (ویدیو) وصیت‌نامه جواد خیابانی در یک برنامه تلویزیونی