Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@18:58:05 GMT

«سپید و سیاه» پس از ده سال اکران می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۲۳۷۲۹

«سپید و سیاه» پس از ده سال اکران می‌شود

فیلم «سپید و سیاه» هشتمین ساخته قاسم جعفری قرار است پس از ماه محرم و صفر اکران شود.

خبرگزاری تسنیم: «سپید و سیاه» عنوان هشتمین ساخته قاسم جعفری کارگردان سینما و تلویزیون ایران است که در سال ۸۸ ساخته شد و تاکنون موفق به دریافت پروانه نمایش نشده بود، این فیلم در دولت قبلی و زمان ریاست جواد شمقدری در سازمان سینمایی توقیف و در اوایل سال ۹۲ در وزارت ارشاد در یک سانس ویژه برای اهالی رسانه و منتقدان اکران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پروانه نمایش این فیلم صادر شده و قرار است به زودی و بعد از ماه محرم و صفر، مقدمات اکران عمومی این فیلم فراهم شود.

جعفری که پیش از ساخت فیلم «سپید و سیاه» کارگردانی فیلم‌های پرمخاطبی همچون «مجنون لیلی»، «بازنده»، «گرگ و میش»، «پروانگی» را در کارنامه خود دارد، پس از دریافت جایزه بهترین فیلم جشنواره کودک و نوجوان همدان و جایزه منتقدان برای فیلم «دختران»، با فاصله کوتاهی فیلم «سپید و سیاه» راجلوی دوربین برد؛ ولی موفق به دریافت پروانه نمایش نشد.

فیلمنامه این فیلم به طور مشترک توسط قاسم جعفری و پریسا شمس به نگارش درآمده است و موضوع ملتهبی دارد که به مساله جوانان در سن بلوغ و نوجوانی می‌پردازد و مضمونی اجتماعی دارد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است جوانی ۲۲ ساله به نام فرید، پیش از مهاجرت همیشگی اش از ایران، برای وداع با هفت دختر که هر یک نشانه‌ای از عشق گم شده او را دارند، در آخرین روز سال، سفری را از جنوبی‌ترین تا شمالی‌ترین نقطه تهران آغاز می‌کند.

مهرداد صدیقیان، مهشید افشارزاده، زنده یاد صدرالدین شجره، شهرزاد کمال زاده، حنانه شهشهانی، نگین معتضدی، آزاده مهدیزاده و ... بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

تهیه کنندگی این فیلم بر عهده جلال شمسیان است و فرزاد جودت فلیمبرداری آخرین ساخته قاسم جعفری را بر عهده داشته است.

منبع: فردا

کلیدواژه: قاسم جعفری سپید و سیاه اکران فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۳۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نانوایی ها نان ساده پخت کنند

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، جعفر جندقی افزود: مراکز طبخ نان از چهار جهت شامل بهداشت فردی، بهداشت ساختمان، بهداشت تجهیزات مورد استفاده و بهداشت ماده غذایی خام مورد بررسی قرار می‌گیرند.

وی درباره افزودن موادی نظیر سبوس و انواع سبزیجات و کنجد به نان توسط نانوایی‌ها و مباحث مرتبط با سلامت آن، گفت: در این زمینه استاندارد ملی وجود دارد که در آن لیستی از موادی که در حین طبخ نان می‌توان به نان اضافه کرد وجود دارد و موادی مانند کنجد و سیاه دانه نیز در این لیست وجود دارد که مقدار مورد استفاده آنها باید رعایت شود.

رئیس مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت تصریح کرد: نانوایی‌ها حق ندارند تمام نان‌هایی که طبخ می‌کنند نان کنجدی باشد زیرا برخی افراد ممکن است نسبت به مصرف کنجد یا سیاه دانه حساسیت داشته باشند، بنابراین نانی که طبخ می‌شود باید مطابق استاندارد بوده و ابتدا پخت نان ساده در اولویت باشد و بر حسب تقاضای مشتری می‌توانند موادی مانند کنجد و سیاه دانه نیز به نان اضافه نمایند.

دیگر خبرها

  • دوستی منحصر به فرد طوطی کاکلی سیاه با یک شهدطوطیک + فیلم
  • تو فلسطینی و تنها نگران تو منم
  • مسعود جعفری جوزانی عزادار شد
  • خواص «زیتون» معجزه‌گر
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی
  • بازگشت سپاهان مقابل ملوان در دیداری هیجان انگیز/ قوی سپید کم آورد
  • سپاهان با شکار قوی سپید مدعی ماند/ملوان فقط یک نیمه بازی کرد
  • فیلم/ تیمار و رهاسازی پرنده نادر غواص گلو سیاه در دریای خزر
  • نانوایی ها نان ساده پخت کنند
  • سپاهانی‌ها به دنبال انتقام از قو‌های سپید انزلی هستند/ نبرد تیم‌های میانه جدول در اصفهان