Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@12:43:32 GMT

سفر قریب‌ الوقوع عباس به مصر

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۲۳۷۶۱

منابع آگاه فلسطینی از سفر قریب‌الوقوع رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به قاهره به منظور دیدار با رئیس جمهوری مصر خبر دادند. ناطقان: به نقل از روزنامه فلسطینی "القدس"،  منابع آگاه فلسطینی اعلام کردند: محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به زودی به منظور دیدار با عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهوری مصر عازم قاهره می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منابع همچنین اعلام کردند: این سفر در چارچوب تداوم ارتباطات و هماهنگی‌های بی‌وقفه میان رهبران فلسطینی و مصری درخصوص حمایت از پرونده فلسطینی در محافل بین‌المللی و همچنین هماهنگی تلاش‌ها درخصوص تحقق آشتی ملی و برداشتن تمامی موانع پیش روی آن به خاطر پایان دادن به اختلافات و تقویت وحدت ملی فلسطینی صورت می‌گیرد.
محمود عباس پیشتر در مقر ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در شهر رام‌الله از هیأتی از سازمان اطلاعات مصر به ریاست عمرو حنفی با هدف بررسی آخرین تحولات سیاسی و شماری از پرونده‌ها که بارزترین آن آشتی، آتش‌بس و پروژه‌های انسانی در نوار غزه است، استقبال کرد.
مصر بر شماری بر پرونده‌های فلسطینی از جمله آشتی میان جنبش فتح و جنبش حماس و برقراری آتش‌بس میان گروه‌های فلسطینی و اسرائیلی نظارت دارد.
منبع: ایسنا برچسب ها: محمود عباس ، قاهره ، مصر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: محمود عباس قاهره مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۳۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،ابراهیم کاویانی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم و قیمت گذاری اراضی با حضور مسوولین جهاد کشاورزی و نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد، از بررسی و قیمت گذاری 15 فقره پرونده در این جلسه خبر داد. 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: بر اساس ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی پس از بحث و بررسی، 15 فقره پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 4 هزار و 500 مترمربع ارزیابی و قیمت گذاری شد.

 

وی تصریح کرد: این کمیسیون با هدف بررسی دقیق و بازنگری پیرامون نحوه ارزیابی و قیمت گذاری اراضی و واقعی کردن قیمت ها و رعایت حقوق متقابل مردم و دولت و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار
  • محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • محمود عباس: حمله به رفح بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ فلسطین خواهد بود
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • چین میزبان مذاکرات آشتی میان حماس و فتح می شود
  • چین میزبان مذاکرات آشتی میان حماس و فتح خواهد بود
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • روایت العربی الجدید از طرح اضطراری مصر درباره تهاجم قریب‌الوقوع به رفح