Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري صداوسيما به نقل از خانه ملت، متن پیام علی لاریجانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
عرصه رقابت های ورزشی بین المللی و جهانی فرصتی برای نزدیکی ملت ها و تقویت روحیه دوستی، مهربانی و آشنایی آنها با یکدیگر می باشد که بدون شک این امر از اهداف اصلی ورزش و تربیت بدنی است.
بازی های المپیک آسیایی که با حضور ورزشکاران قاره کهن‌ و بزرگ در طول چند هفته گذشته انجام شد، باعث گردید تا مردم این کشورها به دور از هر گونه تفاوت و تقابل و اختلاف رنگ و نژاد و زبان گرد هم آمده و با انجام رقابت های سالم ورزشی جلوه هایی از تعامل، همدلی و تلاش در رسیدن به نقطه پیروزی را به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ورزشکاران دلاور کشورمان شامل زنان و مردان قهرمان به تلاش و کوشش و هنرآفرینی در این رقابت ها پرداختند و با قدرتمندی به مصاف حریفان و رقیبان رفتند و توانستند نتایج درخشان و در خور ملت ایران را به ویژه در نتایج تیمی در کبدی، والیبال، بسکتبال، واترپلو و کشتی به دست آورند.
همچنین افتخارآفرینی در سایر رشته ها به ویژه ووشو، کاراته، تکواندو، قایقرانی، دوومیدانی، وزنه برداری، تنیس روی میز و صخره نوردی باعث شادی و شعف مردم گردید.
در این دوره شاهد هنرنمایی و افتخارآفرینی کاروان ورزشی کشورمان و به ویژه در بخش بانوان قهرمان‌ بودیم که توانستند در برخی رشته ها برای اولین بار در طول تاریخ ورزشی به مدال های ارزشمند دست یابند که این امر بیانگر قدرت و صلابت شیرزنان ایران در عرصه رقابت های ورزشی می باشد.
همچنین کسب مجموع مدال های ورزشکاران کشورمان بی سابقه بود و توانستند ارمغان شایسته ای را برای ملت ایران به همراه بیاورند.
اینجانب ضمن عرض تبریک و خداقوت به تمامی ورزشکاران، مربیان و دیگر اعضای کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در رقابت های المپیک آسیایی جاکارتا و به ملت شریف ایران، امیدوارم همواره شاهد افتخارآفرینی جوانان کشورمان در عرصه بین المللی باشیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: لاریجانی تبریک جاکارتا تبریک کاروان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۴۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ویژه از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،  حمید بنی‌تمیم افزود: اوج قهرمانی هر ورزشکار در مسابقات المپیک و پارالمپیک خلاصه می‌شود به همین دلیل سعی می‌کنیم بیشترین حمایت را از ورزشکاران استان انجام دهیم تا سکو‌های برتر را فتح کنند.

وی ادامه داد:  شرایط مساعدی را برای ورزشکاران راه یافته به المپیک و پارالمپیک فراهم خواهیم کرد و  تاکنون حضور چندین ورزشکار استان در این پیکار‌ها قطعی شده که امیدواریم بهترین نتیجه را کسب کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اظهار کرد:  این استان سرشار از ظرفیت و پتانسیل بوده که باید دست به دست هم داده تا این ورزشکاران با شرایط روحی و روانی خوبی در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کنند.

بنی تمیم با اشاره به اجرای طرح آمایش سرزمین در استان گفت:  تصور من این است که با اجرای صحیح این طرح، بسیاری از مناطق محروم و با استعداد از محرومیت خارج شده و به ورزش کشور کمک کنند.

وی اظهار کرد:  استان خوزستان از دیرباز تاکنون سرشار از استعداد‌های ناب ورزشی در رشته‌های مختلف بوده که بسیاری از آنها مغفول مانده اند، اما با اجرای کامل و صحیح این طرح تمامی این استعداد‌ها بالفعل شده و در مسیر درستی قرار می‌گیرند.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد:  یکی از مهمترین برنامه‌های ما توجه به مناطق محروم و کم برخوردار بوده و سعی می‌کنیم همچون سال گذشته زیرساخت‌های مناسبی در این محلات تاسیس کنیم تا از فضا‌های ورزشی بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • حمایت ویژه از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی خوزستان
  • امیرعبداللهیان: ترکیه جایگاه ویژه‌ای در سیاست همسایگی ایران دارد
  • امیرعبداللهیان: جایگاه ترکیه در سیاست همسایگی ایران ویژه است
  • چه شده که زنان در ورزشگاه ها حرف های رکیکی می زنند که تا حالا مختص مردان بود؟
  • هیات های ورزشی ناشنوایان تقویم منسجم داشته باشند
  • قهرمانان ورزشی پیشتازان ایجاد امید و غرور ملی هستند
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • مشاوران شما بیت‌هایی بهتر از شاهنامه را می‌توانستند پیدا کنند
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • نتایج دونده در امارات اهمیت نداشت/ حاشیه‌ها را دور می‌کنیم