Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، محسن هاشمی در جمع خبرنگاران درباره ادامه فعالیت شهردار تهران با توجه به قانون عدم بکارگیری بازنشستگان گفت: فرایند فعالیت شورا به این شکل است که مصوبات شورا به هیات تطبیق فرمانداری تهران ارسال می شود و پس از تایید به وزارت کشور ارسال می شود تا به تایید نهایی برسد . در خصوص انتخاب شهردار نیز این فرایند طی می شود و حکم شهردار توسط وزارت کشور اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون از سوی وزارت کشور درباره این قانون ابلاغیه ای داده نشده لذا از تغییر شهردار تهران خبری نیست. البته در این موضوع ملزم به اجرای قانون هستیم و هر چه که ابلاغ شود اجرا خواهیم کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خطاب به خبرنگاران واحد مرکزی خبر و رادیو به شوخی گفت: رئیس سازمان صدا و سیما نیز با توجه به این قانون باید تغییر کند.

هم چنین شب گذشته نیز محسن هاشمی با حضور در برنامه «در شهر» پاسخ جالبی به سوال مجری برنامه داد که می توانید ویدئوی آن را مشاهده کنید.

حجم ویدیو: 2.17M | مدت زمان ویدیو: 00:01:14 دانلود ویدیو انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت سازمان صدا و سیما شورای اسلامی شهر تهران شهردار تهران قانون وزارت کشور رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۴۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشت خودرهای پلیس دوربین‌دار در شهر تهران

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ احسان مؤمنی در خصوص اعمال قانون‌های مکانیزه در تهران توضیح داد و گفت: در سال جدید بحث برخورد با تخلفات ساکن را ادامه خواهیم داد. از ابتدای سال نیز این برخوردها به صورت جدی انجام شده است و کارهای جدید تری را نیز در این خصوص انجام خواهیم داد.

وی افزود: به زودی این اعمال قانون‌ها به صورت مکانیزه خواهد بود. خودروهایی که مجهز به دوربین هستند در سطح معابر تردد خواهند کرد. این ترددها در مناطق ۱، ۴ و ۵ شهر تهران بیشتر خواهد بود و هر کجا که تخلفات ساکن را ببینند همانجا به صورت بر خط اعمال قانون انجام و پیامک برای مالک ارسال خواهد شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: همچنین در جاهایی که عرض معبر کم است و توقفات دوبله را داریم برای اولین بار موتورسیکلت‌هایی را در همین خصوص به دوربین مجهز می‌کنیم که در شش طرف دوربین دارند و تخلفات ساکن اعم از پارک در پیاده رو، توقفات دوبله و زیر تابلویی را اعمال قانون می‌کنند که بتوانیم ان شاء الله یک نظم خاص و روان سازی ترافیک را در سطح شهر تهران شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • کنایه‌های تندوتیز هاشمی‌نسب به محمدحسین میثاقی
  • ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در شهر تهران
  • توضیحات زاکانی در خصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان
  • گشت خودرهای پلیس دوربین‌دار در شهر تهران
  • توصیه محسن هاشمی به زاکانی؛ به جای ساخت مسجد، مشکلات حمل و نقل عمومی تهران را حل کنید
  • توصیه محسن هاشمی به زاکانی به جای ساخت مسجد
  • توصیه محسن هاشمی به زاکانی ؛ به جای ساخت مسجد ، مشکلات حمل‌ و نقل عمومی تهران را حل کنید
  • واکنش محسن هاشمی به جنجال کاظم صدیقی، پناهیان و زاکانی
  • محسن هاشمی‌: هواداران تفسیر قدرت محور از اسلام ۱۰ درصد جامعه را تشکیل می دهند
  • واکنش محسن هاشمی به جنجال کاظم صدیقی، پناهیان و زاکانی /هواداران تفسیر قدرت محور از اسلام ۱۰ درصد جامعه را تشکیل می دهند