Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-01@16:26:48 GMT

وقتی دانلود از پلی‌استور سخت می‌شود!

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۲۴۶۹۵

وقتی دانلود از پلی‌استور سخت می‌شود!

ایتنا - احتمالا برای شما هم پیش آمده که اپلیکیشن مورد نظرتان را پیدا می‌کنید، اما دانلود آن با اختلال مواجه می‌شود!
شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که پس از مراجعه به فروشگاه اینترنتی گوگل پلی‌استور و یافتن برنامه موردنظرتان، قادر نباشید اپلیکیشن مذکور را دانلود و برروی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

به گزارش ایتنا از ایسنا، کاربران بسیاری در فضای مجازی همواره از عدم توانایی آن‌ها به دانلود برخی از اپلیکیشن ها در برخی مواقع گله و شکایت دارند و حالا کارشناسان فعال در حوزه فناوری به آن‌ها راهکار بسیار ساده و آسانی را پیشنهاد کرده‌اند تا درصورت بروز این اتفاق، به سرعت بتوانند اپلیکیشن موردنظرشان را در گوگل پلی استور پیدا کرده و دانلود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ابتدا کاربران باید بدانند که مشکل از گوشی آن‌هاست نه گوگل پلی استور یا اتصال آن‌ها به اینترنت! سپس، کاربران برای این کار باید  به تنطیمات گوشی هوشمند خود رفته، قسمت اپلیکیشن‌ها ( apps) را باز کرده و وارد بخش گوگل پلی استور شوند. آن‌ها در این قسمت، زیرمجموعه‌های زیادی را مشاهده خواهند کرد که باید برروی حافظه ( storage) کلیک کرده و هر دو گزینه clear cache  و clear data را بزنند.
 
پس از اتمام این مراحل، حالا تمامی برنامه‌های فعال گوشی خود را ببندید و گوشی را یک بار خاموش و روشن ( Restart) کنید و سپس به فروشگاه گوگل پلی استور مراجعه کرده و اپلیکیشن موردنظر خود را دانلود کنید. هم‌اکنون اپلیکیشن‌های مدنظر شما به راحتی دانلود و نصب خواهند شد.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: گوگل پلی پلی استور دانلود اپلیکیشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیک‌تاک در آستانه حذف از اپ استور آیفون

ظاهرا تیک‌تاک در تلاش است تا کمیسیون اپ استور اپل را با هدایت برخی از کاربران به خرید ارز مجازی خود از طریق یک وب‌سایت خارجی به جای خرید درون‌برنامه‌ای، دور بزند. این اقدام می‌تواند به‌عنوان یک تاکتیک هوشمندانه برای کاهش هزینه‌ها تلقی شود، اما در عین حال ممکن است با قوانین اپ استور در تضاد باشد. درصورت اقدام اپل، ممکن است تیک‌تاک از اپ استور حذف شود.

به طور معمول، کاربران تیک‌تاک برای خرید سکه از خرید درون‌برنامه‌ای استفاده می‌کنند که نیازمند پرداخت کمیسیون ۳۰ درصدی به اپل است. با این حال، اکنون برخی از کاربران گزارش داده‌اند که با یک لینک به وب‌سایت خاصی هدایت می‌شوند و می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌های خدمات درون‌برنامه‌ای، سکه‌ها را مستقیماً خریداری کنند.

کاربران، سکه‌های خریداری‌شده را برای حمایت از تولید‌کننده‌ی محتوای محبوب خود به او اهدا می‌کنند. کاربران از طریق لینک جدید می‌توانند سکه‌ها را در بسته‌های ۷۰ تا ۱۷٬۵۰۰ عدد خریداری کنند یا حتی مقدار سفارشی (بالاتر) را وارد کنند، درحالی که در حالت خرید درون برنامه‌ای فقط بسته‌های سکه از ۲۰ تا ۱۶٬۵۰۰ عدد ارائه می‌شود.

وب‌سایت به کاربران یادآوری می‌کند که به علت کمتر بودن هزینه‌ی خدمات، با خرید مستقیم از تیک‌تاک می‌توانند حدود ۲۵ درصد صرفه‌جویی داشته باشند. این ویژگی ممکن است از دید بیشتر کاربران پنهان باشد، چه به دلیل طراحی یا به این دلیل که فقط برای گروه‌های خاصی (مانند آزمایش‌کنندگان یا خریداران بزرگ) نمایش داده می‌شود.

تیک‌تاک و اپل هنوز به صورت رسمی به این گزارش واکنش نشان نداده‌اند. اگر تیک‌تاک واقعاً به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون استفاده از خرید‌های درون‌برنامه‌ای سکه‌ها را خریداری کنند، این امر نقض قوانین اپ استور اپل خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید/ فیلم
  • تیک‌تاک در آستانه حذف از اپ استور آیفون
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید
  • آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم خوب من
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد
  • گوگل پلی قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن را فراهم کرد
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب