Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@09:18:51 GMT

درخشش هنرمندان تئاتر حوزه هنری فارس در جشنواره رضوی

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۲۵۱۵۱

درخشش هنرمندان تئاتر حوزه هنری فارس در جشنواره رضوی

مسئول مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری فارس از درخشش هنرمندان این مرکز در سیزدهمین جشنواره نمایشی رضوی خبر داد. ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ استانها فارس نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس، اصغر گروسی از درخشش هنرمندان این مرکز در سیزدهمین جشنواره نمایشی رضوی خبر داد و اظهار داشت: امسال نیز نماینده حوزه هنری فارس در جشنواره رضوی خوش درخشید و نمایش "سال گذشته در حرم" به کارگردانی مسعود احمدی در این رقابت هنری درخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنا بر اعلام هیئت داوران در بخش کارگردانی با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار  و جایزه نقدی مسعود احمدی کارگردان نمایش سال گذشته در حرم از استان فارس را به عنوان برگزیده اعلام کرد.

مسئول مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس گفت: مسعود احمدی همین جوایز را نیز برای بخش طراحی صحنه به عنوان برگزیده دست آورد همچنین در بخش نویسندگی نمایشنامه از وی به همراه دو اثر دیگر تقدیر شد. 

وی بیان کرد: در بخش بازیگری زن نیز گروه داوران با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی شیما پورسهم الدین را به عنوان بازیگر برگزیده اعلام کرد.

گروسی تصریح کرد: در بخش بازیگری گروه داوران برای تشویق از دو بازیگر خردسال حاضر در نمایش‌های جشنواره، با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی  تقدیر به عمل آوردند که در این بخش نیز یکی از جوایز به مینا خیری بازیگر خردسال نمایش سال گذشته در حرم رسید.

وی گفت: در بخش اقلام گرافیکی "طراحی پوستر" نیز  با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از محمد علی بشنام طراح اقلام گرافیکی نمایش سال گذشته در حرم تجلیل شد.

انتهای پیام/ن

R41382/P1361/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۵۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «بیرون پشت در» به نویسندگی محمد رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، روز‌های پایانی اردیبهشت ۱۴۰۳ در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در بخش دانشجویی چهل‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت و جایزه ویژه هئیت داوران و تندیس بازیگری مرد را دریافت کرد.

«بیرون پشت در» در اولین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» به‌عنوان بهترین اثر از نگاه مردم و مخاطبان معرفی شد.

خاکزاد پیش از این در نمایش‌های «بک تو بلک»، «تن‌هایی و تنهایی وطن‌هایی»، «هرکسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز»، «خواب کشی»، «مختلفیم» و… نیز حضور داشته است.

اطلاعات بیشتر و بلیت‌فروشی نمایش «بیرون پشت در» به‌زودی اعلام می‌شود.

عکس: امیرحسین میرزائی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • نمایش آثار جدیدی از ارادت هنرمندان در موزه رضوی
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی