Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@08:19:46 GMT

رکورد تولید گندم در استان زنجان شکسته شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۲۵۱۹۳

رکورد تولید گندم در استان زنجان شکسته شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به افزایش تولید گندم در استان زنجان گفت: رکورد تولید گندم امسال در استان زنجان شکسته شد. ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷ استانها زنجان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، حسین جعفری ‌‌در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان با اشاره به اینکه امسال تولید گندم در استان بسیار خوب بود اظهار داشت: امسال رکورد تولید گندم در استان شکسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اعتباری که در برابر خرید گندم به کشاورزان پرداخت می‌شود به اقتصاد بخش کشاورزی استان خیلی کمک می‌کند و اینکار سبب می‌شود کارهای دیگری نیز در بخش کشاورزی انجام شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به میزان پرداخت مطالبات گندمکاران گفت: حدود 50 درصد ارزش گندم خریداری شده به کشاورزان پرداخت شده است.

وی با اشاره به کاهش تولید میوه در استان زنجان افزود: افزایش قیمت میوه در زنجان متاثر از کاهش تولید نیست این مشکلات به عدم امکان عرضه مستقیم و وجود فرصت طلبان در این حوزه برمی‌گردد.

جعفری در ادامه با اشاره به افزایش قیمت مرغ در استان زنجان افزود: در حال حاضر مرغ گرم با قیمت 11 هزار و 350 تومان در بازار زنجان عرضه می‌شود.

وی با اشاره اینکه به منظور تعدیل قیمت‌ها در بازار زنجان مرغ منجمد با قیمت 6 هزار و 750 تومان عرضه می‌شود عنوان کرد: به طور متوسط 15 هزار تن مرغ منجمد در سطح استان روزانه توزیع می‌شود که در گذشته توزیع آن دو تن بود.

انتهای پیام/ ز

R41375/P41362/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۵۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد

فروش سینمای ایران از اول تا هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ به بیش از ۴۴ میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان رسید و سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت رکورد تازه‌ای به ثبت رساند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روز‌های پنجشنبه، ششم اردیبهشت با فروش بیش از ۱۱ میلیارد تومان و جمعه هفتم اردیبهشت با فروش بیش از ۱۳ میلیارد تومان، پرفروش‌ترین روز‌های سینمایی هفته گذشته بودند که این ارقام خبر از ثبت رکوردی تازه برای فروش روزانه سینمای ایران می‌دهند.

همچنین سه‌شنبه چهارم اردیبهشت با ۱۹۰ هزار و ۶۰۸ نفر، بیشترین تعداد بیننده هفته گذشته را داشت.

فیلم‌های سینمایی «مست عشق» با فروش بیش از ۱۵ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان، «تمساح خونی» با فروش بیش از ۱۱ میلیارد و ۵۵۲ میلیون تومان، «سال گربه» با فروش بیش از ۹ میلیارد و ۴۲۴ میلیون تومان، «بی‌بدن» با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۹۲۷ میلیون تومان، «آسمان غرب» با فروش بیش از ۱ میلیارد و ۵۰۲ میلیون تومان و «ایلیا جستجوی قهرمان» با فروش بیش از یک میلیارد و ۴۲ میلیون تومان به ترتیب، فروش‌های میلیاردی و رتبه‌های اول تا ششم جدول فروش هفته گذشته را به خود اختصاص دادند.

 

فیلم‌های سینمایی «آپاراتچی» با فروش بیش از ۴۹۵ میلیون تومان، «نوروز» با فروش بیش از ۳۳۱ میلیون تومان، «پرویزخان» با فروش بیش از ۸۶ میلیون تومان و «روشن» با فروش بیش از ۵ میلیون تومان در رتبه‌های هفتم تا دهم جدول فروش هفته اول اردیبهشت قرار گرفتند.

 

دیگر خبرها

  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • رکورد وصول مطالبات صندوق توسعه ملی شکسته شد
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • برداشت ۱۵ هزار تن گندم از مزارع استان بوشهر
  • اجرای طرح جهش تولید گندم در دیم‌زارهای چهارمحال‌وبختیاری
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • جهش تولید در ۶۰ هزار هکتار اراضی دیم چهارمحال و بختیاری
  • استان فارس تولیدکننده ۳۰ درصد هسته‌های اولیه بذر غلات کشور