Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:04:01 GMT

افسر وظیفه پلیس راه زنجان حین خدمت جان باخت

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۲۵۴۹۶

افسر وظیفه پلیس راه زنجان حین خدمت جان باخت

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: استوار بهزاد خلخالی ۲۵ ساله که دیشب در اتوبان زنجان – تبریز مشغول خدمت بود  و بر اثر  توجه نکردن به جلو توسط  راننده یک دستگاه سواری پراید به شدت زخمی وجان خود را ازدست داد.

وی با بیان اینکه راننده پراید از باند اضطراری عبور واین حادثه تلخ را رقم زده است، ادامه داد: ۳۶ درصد تصادفات در جاده های استان زنجان به دلیل توجه نکردن به جلو در هنگام رانندگی رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شیرمحمدی با بیان اینکه همچنین درسانحه دیگری درمحور خدابنده – همدان دراثر برخورد تراکتور با موتورسیکلت راکب موتور فوت کرد، گفت: علت بی توجهی  راننده تراکتور ورعایت نکردن حق تقدم ازسوی وی بوده است.

کد خبر 4391436

منبع: مهر

کلیدواژه: رئیس پلیس راه زنجان سانحه تصادف مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه گرگان خبرگزاری مهر مشهد شیراز استانداری سمنان شهرکرد عید غدیر خم عید سعید قربان سانحه تصادف احتکار خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۵۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه قزوین از واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در استان خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه هر سه سرنشین خودرو که ۲ زن و یک مرد بودند جان خود را از دست دادند.

سرهنگ ذاکری منش افزود: این حادثه ساعاتی پیش در کیلومتر سه لاین شمالی آزادراه قزوین - کرج به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: با حضور کارشناسان پلیس راه در صحنه حادثه، علت بروز تصادف عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده خودرو به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

رییس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: با حضور عوامل امداد و نجات و آتش نشانی، محل حادثه برای خودرو‌های عبوری ایمن سازی و پیکر جان باختگان سانحه نیز تحویل سازمان آرامستان قزوین شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • راننده نیسان زیر چرخ‌های کامیون در همدان جان باخت
  • لاپید خواستار اعزام فوری حریدی‌ها به خدمت اجباری شد
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • سیلاب و تگرک محصولات کشاورزی بوشهری‌ها را تهدید می‌کند
  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • حمله با قمه در لندن؛ مظنون بازداشت شد
  • ببینید | مرگ سه افسر پلیس؛ اولین تصاویر از تیراندازی خونین در ایالت کارولینا